Укрзалізниця продала квітки на “неіснуючий” вагон у складі поїзда зі Львова до Києва. Про це у своєму інстаграмі розповіла блогерка Марія Украінець. За словами дівчини, 40 пасажирів не знайшли свого вагона, після чого вияснилося, що його “забули” додати. Історія завершилася “хепі-енд” - пасажирів розмістили по інших вагонах, але вони хочуть отримати відшкодування.
- Я такого ще не бачила, це щось новеньке. Спочатку все було як звичайно, приїхав поїзд, всі пішли, а потім щось пішло не так. Прийшов начальник поїзда й виявилося, що забули наш вагон, вагон для 40 людей. Нас просто загнали в останній вагон стояти в тамбурі й чекати, незрозуміло чого. "Ну почекайте, ми ж не винуваті, ну так сталося". Укрзалізниця, скажіть, будь ласка, це взагалі окей забути про 40 людей? І один вагон зі Львова до Києва — вночі, — розповіла блогерка у своєму відео.
У коментарях вона розповіла, що її розмістили в іншому вагоні — “у плацкарті на боковушку біля туалету” та ще нічого не компенсували. Інша пасажирка з “неіснуючого” вагону написала в коментарях, що подала заявку на відшкодування коштів. Марія Украінець зазначила, що серед тих, хто не знайшов свій вагон, були військові та пасажири з дітьми.
У коментарях інші користувачі розповіли, що з ними або з їх знайомими теж буди схожі історії та пов'язали це з людським фактором. За даними “Чернівецького променя”, мова йде про нічний потяг Чернівці–Київ 008Л, який відправився 26 жовтня з Чернівців.
- 5 серпня пасажирки поскаржилися на чоловіка у жіночому купе.
- 19 липня в УЗ прокоментували смерть пасажирки у вагоні без кондиціонера.