"Ощадбанк" затримує гроші: українцям пояснили, скільки ще чекати на кешбек
"Ощадбанк" затримує гроші: українцям пояснили, скільки ще чекати на кешбек

"Ощадбанк" затримує гроші: українцям пояснили, скільки ще чекати на кешбек

Ощадбанк надав детальні поради для клієнтів, які не отримали компенсацію за програмою "Національний кешбек". Причини затримки виплат можуть бути різними, і часто це пов’язано з технічними нюансами або невиконанням певних вимог для нарахування. У своїх рекомендаціях банк пояснив, як правильно перевірити всі параметри, щоб отримати компенсацію у разі її затримки.

Національний кешбек — програма, яка дозволяє українцям отримати часткове повернення коштів за здійснені покупки, що можна витратити на важливі потреби. Для отримання компенсації клієнт має:

Переконатися, що підключена електронна картка "Нацкешбек". У застосунку "Ощад" потрібно перевірити, чи є активною електронна картка "Нацкешбек", і чи підключена вона до відповідної програми.

Карта "Ощадбанку". Фото: скрін youtube

Зробити аналогічну перевірку для інших карток. Варто подивитися, яка з карток призначена для розрахунків у магазинах. Це має бути та ж картка, на яку клієнт бажає отримати кешбек.

Перевірити налаштування у застосунку "Дія". У розділі "Сервіси" обрати "Нацкешбек" та переконатися, що саме на вибрану картку налаштоване отримання грошей. Додатково банк радить перевірити суму накопиченого кешбеку та строки його нарахування.

Якщо в застосунку "Дія" сума відображається зі статусом "в обробці", кошти будуть зараховані до кінця наступного місяця за попередній. Банк радить у таких випадках зачекати до завершення цього терміну.

Компенсації, отримані за програмою "Національний кешбек", можуть бути витрачені на наступні послуги:

  • сплату комунальних послуг;
  • оплату транспортних витрат;
  • медичні послуги;
  • мобільний зв’язок;
  • спортивні послуги та абонементи;
  • кінотеатри;
  • благодійні внески на підтримку української армії;
  • інвестиції у військові облігації.

Також банк наголошує, що нараховані кошти потрібно використати до 31 січня 2025 року. Після цієї дати невитрачені гроші згорають.

Ощадбанк пояснює, що затримки з нарахуванням можуть виникати через кілька причин, включно з технічними складнощами у застосунку "Дія". Тому клієнтам рекомендується звертатися до техпідтримки "Дії", якщо проблема не зникає.

Аби мати гарантію отримання коштів за програмою "Національний кешбек", потрібно:

  1. Завчасно перевірити налаштування у застосунках "Ощад" і "Дія".
  2. Звертатися до служби підтримки, якщо є підозра на технічні проблеми.
  3. Слідкувати за новими повідомленнями у застосунках про статус кешбеку та терміни його нарахування.

Раніше ми розповідали, щоОщадбанк взяв у "заручники" пенсію українки: не дозволяють ні зняти гроші, ні закрити картку

Також, якщо терміново потрібні кошти: банки дали інструкцію, як змінити кредитний ліміт

Джерело матеріала
loader