Українська дослідницька компанія Gradus Research отримала акредитацію Market Research Society
Українська дослідницька компанія Gradus Research отримала акредитацію Market Research Society

Українська дослідницька компанія Gradus Research отримала акредитацію Market Research Society

Асоціація була заснована у 1946 році, MRS об’єднує понад 5,000 індивідуальних членів та понад 500 акредитованих дослідницьких компаній у понад 50 країнах

Українська дослідницька компанія Gradus Research отримала акредитацію Marketing Research Society, провідної професійної асоціації для спеціалістів з маркетингових та соціальних досліджень, дослідження ринку та аналітики у Великій Британії. Про це повідомили у Gradus Research. 

Наразі компанія має акредитацію відразу двох провідних міжнародних організацій — ESOMAR (European Society of Marketing Research Professionals) та MRS, що робить її першою компанією в Україні, яка одночасно має визнання цих установ, що регулюють стандарти якості досліджень.

Як розповідають у компанії Gradus Research, MRS встановлюють суворі стандарти якості, етики та професійних практик для дослідницьких компаній по всьому світу.

Ці стандарти охоплюють декілька ключових аспектів: етичність та конфіденційність (щоб дослідження проводилися з повагою до прав респондентів, включаючи захист їхніх персональних даних та збереження анонімності), прозорість та достовірність даних (дослідники повинні чітко документувати методологію, джерела даних та інші важливі деталі. 

Також включає точність у поданні результатів та уникнення маніпуляцій з даними), якість збору та обробки даних (для забезпечення репрезентативності вибірки, надійності та точності результатів), професіоналізм дослідників (кваліфікаційні вимоги до фахівців, які проводять дослідження, а також відповідна підготовка, етичні принципи та відповідальність перед клієнтами, респондентами та суспільством в цілому), має відповідність міжнародним нормам (MRS співпрацює з іншими міжнародними організаціями, такими як ESOMAR, щоб забезпечити відповідність міжнародним стандартам у сфері досліджень ринку).

Дотримання їх вимог свідчить про надійність та відповідальність дослідників, що важливо в умовах сучасного бізнес-середовища та зростаючого попиту на якісні дослідження.

«Це значне досягнення не лише для Gradus, а й для всього українського ринку досліджень», — зазначає Євгенія Близнюк, соціологиня, засновниця і директорка Gradus Research. — «Ми продовжуємо впроваджувати найкращі практики світових стандартів, щоб забезпечити прозорість та об'єктивність досліджень в умовах, коли в Україні триває війна, супутні суспільно-політичні та міграційні зсуви значно впливають на бізнес-середовище. В таких викликах важливо мати надійні інсайти, що відповідають міжнародним стандартам, які можуть допомогти компаніям, організаціям та державі адекватно реагувати на зміни та приймати зважені рішення».

  • Читате також: Трансформації медіаринку: як змінилися споживачі, цінності та підходи

Фото: Gradus Research/Фейсбук

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги за темою
дослідження
Джерело матеріала
loader