Українка поскаржилась на ПриватБанк: списали гроші і заблокували картку
Українка поскаржилась на ПриватБанк: списали гроші і заблокували картку

Українка поскаржилась на ПриватБанк: списали гроші і заблокували картку

Клієнтка ПриватБанку зіткнулася з неприємною ситуацією: після здійснення невідомого їй платежу на користь іноземної компанії її картку було заблоковано. Кошти списали без згоди власниці, і після отримання сповіщення про успішність платежу вона негайно звернулася до служби підтримки з проханням зупинити транзакцію.

Приватбанк. Фото: Today.ua
Приватбанк. Фото: Today.ua

Проте банк замість блокування платежу заблокував саму картку, і клієнтці повідомили, що розгляд справи може тривати до 120 днів. Скаргу жінка розмістила на порталі Мінфін у розділі відгуків. У своєму повідомленні користувачка з ніком Olechkaosa описала, що жодного разу не мала справ із компанією, якій надійшли кошти, не оформляла підписок на її послуги і не створювала регулярних автоматичних платежів.

Вона залишилася без доступу до своїх коштів, що викликало розчарування та недовіру до швидкості вирішення таких питань. Після інциденту клієнтка прийняла рішення закрити свій рахунок і перевести залишок на нову картку. Проте виявилося, що банківська операція може зайняти до 48 годин, що означає ще додаткове очікування.

"Приват24". Фото: скрін youtube

ПриватБанк прокоментував ситуацію, пояснивши, що списання на користь іноземних компаній може відбуватися через несанкціонований доступ до реквізитів картки: CVV-коду, терміну дії та номеру картки. Серед можливих причин банк також зазначив автоматичні підписки на сервіси або використання картки на ненадійних сайтах.

У банку сазали, що розгляд подібних скарг може дійсно зайняти до 120 днів через вимоги платіжних систем, які мають регламентований процес повернення коштів.

Крім того, Знай.ua повідомляв, нічого не було: українці кладуть гроші на рахунок, але в ПриватБанку їх гублять та шукають місяцями

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader
loader