Інвестори Truth Social сподівалися стати «дуже багатими» після перемоги Трампа, але не сталося як гадалося
Інвестори Truth Social сподівалися стати «дуже багатими» після перемоги Трампа, але не сталося як гадалося

Інвестори Truth Social сподівалися стати «дуже багатими» після перемоги Трампа, але не сталося як гадалося

Джон Віо, пенсіонер із Південної Кароліни, знав, що дуже ризикує, коли вкладав свої пенсійні гроші в акції соціальної медіа-компанії свого політичної ікони, Trump Media & Technology Group Дональда Трампа.

Коли ціна її акцій падала за кілька місяців до виборів, він звернувся до платформи компанії Truth Social і написав : «Це стає депресивним! Я втратив 600 000 доларів. … Давай, Трамп!»

Але Віо сподівався, що перемога Трампа на виборах підніме акції до стратосфери, написавши : «У листопаді ми всі станемо дуже багатими!!!»

Однак за кілька днів після виборів акції впали, втративши майже половину своєї вартості з піку минулого місяця. А на дошці інвесторів Truth Social користувачі, які передбачали сплеск після голосування, почали висловлювати своє хвилювання. «Річ у тому, що ми в біді», — написав один .

Поки її головний акціонер готується до Білого дому, Trump Media стикається з тим, що деякі фінансові експерти називають кризою ідентичності, яка підірвала її цінність.

Truth Social, запущений після того, як обліковий запис Трампа в Twitter було призупинено після бунту в Капітолії США 6 січня 2021 року, рекламував себе як міську площу, де Трамп та інші могли вільно спілкуватися, не боячись цензури. Оскільки Трампу заборонено користуватися такими платформами, як Twitter і Facebook , це було одне з небагатьох місць, де шанувальники колишнього президента могли прочитати його публічні заяви.

Але як президент, Трамп, ймовірно, буде одним із найменш цензурованих людей на планеті, за яким майже всюди слідуватимуть камери, мікрофони та натовпи. Компанії соціальних мереж, які свого часу забанили його, також зняли обмеження з його облікових записів, відкривши йому прямий шлях до світової уваги.

8 мільйонів підписників Трампа на Truth Social менші за його 14 мільйонів у TikTok , 35 мільйонів у Facebook і майже 95 мільйонів у Twitter, який тепер називається X — останній з яких належить Ілону Маску, одному з його найбільших прихильників. , який регулярно посилює повідомлення про Трампа у своєму обліковому записі з 200 мільйонами підписників .

«Весь аргумент Trump Media був таким: ми збираємося дозволити свободу вираження поглядів у спосіб, який не існував роками», — сказав Майк Стегемоллер, професор фінансів Університету Бейлора, який вивчав компанію. Але нова влада Трампа в реальному світі та в Інтернеті «позбавила цієї конкурентної переваги... і це не віщує нічого доброго для компанії, яка вже отримує дуже невеликі доходи».

The Washington Post поділилася з Trump Media інформацією, яку мала намір висвітлити в цьому звіті. Прес-секретар компанії Шеннон Девайн у своїй заяві відповіла, що ця історія була «до смішного тенденційною».

Минулого року Trump Media подав до суду на The Post за наклеп, заявивши, що новинна організація неправильно повідомила про звинувачення, пов’язані з її раннім фінансуванням. Розгляд справи триває.

Перед виборами, коли ціна акцій Trump Media пройшла кількамісячний курс на американських гірках, багато прихильників Truth Social висловлювали надію, що вибори раз і назавжди вирішать нестабільність.

На екрані біля Nasdaq у Нью-Йорку відображається інформація про торгівлю Trump Media & Technology Group у березні. (Брендан Макдермід/Reuters)

Дехто припустив, що виграш підніме акції, посилаючись на дослідницький звіт компанії S3 Partners, яка займається ринковими даними, у якій говориться, що ціна акцій Trump Media «близько відображає шанси Трампа» на онлайн-ринках прогнозів, таких як біржі ставок. На ранок після виборів дехто зрадів, коли акції зросли на 30 відсотків.

Але ціна акцій після цього впала, і вона ще не відновилася. Його акції зараз продаються приблизно за 29 доларів, що нижче від максимуму минулого місяця в 51 долар — і набагато нижче 66 доларів, за які вони торгували, коли Trump Media вперше вийшла на фондовий ринок у березні. (У вівторок вранці акції впали на 9 відсотків.)

Trump Media стверджує, що більшість із приблизно 650 000 її акціонерів є дрібними інвесторами, а деякі прихильники Трампа заявили, що роблять ставку на компанію не лише для того, щоб заробити гроші, а й щоб показати свою віру в нього.

Новообраний президент є мажоритарним акціонером компанії, приблизно 53 відсотки акцій якого наразі коштують понад 3 мільярди доларів — це більше, ніж оцінена Forbes вартість усієї його комерційної нерухомості разом узятої.

Trump Media насилу створив прибутковий потік доходу, опублікувавши фінансовий звіт у день виборів, в якому показано, що за перші дев’ять місяців року вони втратили 363 мільйони доларів США та отримали 2,6 мільйона доларів доходу за той самий проміжок часу, що на 23 відсотки менше, ніж минулого року. .

Попри це, інвестори фондового ринку оцінюють компанію майже в 7 мільярдів доларів — це більше, ніж іграшковий гігант Mattel і Alaska Airlines, дві компанії, які генерують мільярди доларів продажів на рік.

Trump Media «все ще шукає життєздатну бізнес-стратегію», — сказав Джей Ріттер, професор фінансів Університету Флориди. Відзначаючи величезну різницю між її доходом і ринковою вартістю, він додав: «Єдине, що компанія продемонструвала, що вона хороша, — це продаж переоцінених акцій».

Звіт про день виборів показав, що Trump Media залучила 339 мільйонів доларів, продавши понад 17 мільйонів акцій того кварталу, сприяючи збільшенню грошових резервів компанії, одночасно розбавляючи пакети акцій поточних акціонерів. Trump Media заявив, що вивчає «додаткові можливості для зростання».

Трамп використав Truth Social, щоб оголосити про своїх кандидатів у Кабмін, і заявив, що не має наміру продавати свою частку в компанії, сказавши : «Мені не потрібні гроші». У повідомленні після виборів на Truth Social він закликав провести розслідування щодо можливих «ринкових маніпуляторів», які поширювали «неправдиві та, ймовірно, незаконні чутки», що він зацікавлений у торгівлі своїми акціями.

Однак інші високопоставлені інсайдери компаній вирішили перевести в готівку частину своїх акцій після виборів, свідчать документи щодо цінних паперів. Фінансовий директор Trump Media Філіп Джухан продав майже 400 000 акцій у рамках торгового плану, прийнятого в серпні. Директор компанії Ерік Свідер продав усі 136 000 своїх акцій, хоча його консалтингова фірма Renatus все ще володіє невеликою часткою. Головний радник Скотт Глейб продав 15 000 акцій.

Незважаючи на додаткову увагу кампанії, Truth Social продемонструвала незначне зростання за кілька тижнів до виборів. Згідно з оцінками онлайн-аналітичної компанії Similarweb, минулого місяця її веб-сайт відвідали 10 мільйонів осіб, що на 20 відсотків менше, ніж у вересні . X мав 4,6 мільярда.

Trump Media, яка раніше заперечувала оцінки Similarweb, не поділяє типи вимірювань ефективності, які зазвичай оприлюднюють соціальні медіа-компанії, такі як кількість реєстрацій або активних користувачів, кажучи, що ці цифри можуть відвернути увагу від «довгострокової перспективи». інновація».

Трамп не робив жодних заяв щодо виходу з компанії, коли він отримає контроль над Білим домом, і його подальша участь викликає занепокоєння щодо конфлікту інтересів . Але на Truth Social деякі користувачі з надією висловлювалися про вплив Трампа на зростання акцій.

Трамп сидить в Овальному кабінеті під час зустрічі з президентом Джо Байденом минулого тижня. (Джабін Ботсфорд/The Washington Post)

У дні, коли курс акцій падав, Віо та інші інвестори висловлювали підозри, що компанію підривають таємні негідники. Один користувач, який сказав, що інвестував 98 відсотків своїх пенсійних коштів у Trump Media, стверджував без доказів, що ціна акцій впала через «шахраїв Deep State» і «фальшиві акції».

Віо, пенсіонер із Південної Кароліни, часто передбачав у Truth Social, що акції стрімко злетять. «Я думаю, що я можу купити круїзне судно, коли все закінчиться», — написав він у квітні.

Нестабільність після виборів ускладнила його сподівання на швидкий поворот. Але деякі користувачі Truth Social заявили, що вони повертаються до своєї віри в акції, і закликали один одного, як було написано на одному плакаті , «залучити кожного богобоязливого патріота до придбання акцій DJT».

Через кілька днів після виборів, коли ціна акцій впала, Віо повторно опублікував — або, на термінах Truth Social, «ReTruthed» — повідомлення від одного з членів групи інвесторів платформи.

«Це частина історії, де злочинці панікують, намагаючись вас налякати», — йдеться в повідомленні. «Це та частина історії, коли ви подвоюєте і купуєте ще більше DJT».

Джерело матеріала
loader