Послугами компанії Yasno користуються мільйони українців у різних областях України. На офіційних ресурсах постачальника часто публікують корисну інформацію споживачам.
Але незважаючи на це, запитань в українців залишається багато. Під одним із повідомлень компанії з'явився коментар від клієнтки.
Жінка обурена, що поки що немає програми, яка б перераховувала недоплати та переплати. Раніше було зручно визначити суму та зрозуміти, де було допущено помилку.
[quote author="скаржиться жінка"]"Раніше я підходила, програма вважала недоплати, переплати, а зараз цю програму скасували. І якщо тобі нарахували незаконно 1800 гривень на місяць, то ніхто не перерахує цю помилку! Це навмисно так зробили?" /quote]
На це запитання відповіли представники компанії. За їх словами, нарахування здійснюється відповідно до отриманих обсягів споживання від операторів ОСР. Також зазначили, що для того, щоб не було переплат чи недоплат, потрібно лише одне – вчасно передавати свідчення лічильника. Надіслати дані лічильника потрібно за два дні до кінця поточного місяця до 3 числа. У цьому показники потрібні за станом 1-е число. У компанії порадили звернутися до особистих повідомлень і надати додаткові дані для того, щоб розібратися в ситуації.
Раніше ми повідомляли, що "Нафтогаз" дозволив українцям самі робити дуже важливу довідку: можна заощадити тиждень.