Українські підприємці можуть створювати безкоштовні бізнес-профілі у «Вайбері»
Українські підприємці можуть створювати безкоштовні бізнес-профілі у «Вайбері»

Українські підприємці можуть створювати безкоштовні бізнес-профілі у «Вайбері»

Опитування Rakuten Viber показало, що «Вайбер» є найактуальнішим месенджером для спілкування з компаніями серед споживачів.

Представники малого бізнесу відтепер можуть безплатно створювати та керувати бізнес-профілем своєї компанії у месенджері «Вайбер». Про це повідомила компанія Rakuten Viber.

«Це дозволить представити бізнес у найпопулярнішому в Україні месенджері та взаємодіяти з клієнтами просто у застосунку», — зазначено у повідомленні.

Раніше ці функції запустили у Греції та на Філіппінах. Від сьогодні «Rakuten Viber» відкриває бізнес-акаунти для малих підприємств і в Україні.

Серед переваг облікового запису у «Вайбері» для малого бізнесу:

  • Відкритий бізнес-профіль. Бізнеси можуть створювати свою сторінку з деталями та корисною інформацією, включаючи назву, логотип, категорію бізнесу, опис, графік роботи, посилання на вебсайт і контакти. Нові бізнес-профілі будуть доступні в пошуку «Вайбера». Розпочати особистий чат із бізнесом або підписатись на оновлення від бізнесу користувачі можуть прямо з профілю організації.
  • Каталог товарів. Власники бізнесу можуть публікувати до 50 своїх продуктів або послуг у Viber. Опис продуктів і послуг включатиме назви, ціни, зображення та додатковий текст.
  • Видимість на платформі. Власники бізнесів можуть залучати нових клієнтів, зʼявляючись у результатах пошуку у «Вайбері» за назвою, описом бізнесу, адресою чи категорією. Всі власники бізнес-акаунтів мають спеціальні позначки — так вони краще помітні в загальному списку чатів.
  • QR коди та посилання.
  • Інструменти для промо. Бізнеси можуть безкоштовно запускати акції та спеціальні пропозиції.
  • Розширені функції для чатів. Бізнеси можуть взаємодіяти з клієнтами, використовуючи автоматичні відповіді.
  • Бізнес-статистика. Власники бізнес-профілів можуть відслідковувати охоплення, кількість підписників і середній час відповіді в чатах.

«Rakuten Viber продовжує розвивати інструменти для малих бізнесів. Результати, які ми отримали після запуску бізнес-акаунтів у Греції та на Філіппінах, стали для нас стимулом запустити це рішення і в інших країнах. Ми хочемо надавати малим підприємствам зручні та ефективні інструменти, які відповідатимуть їхнім потребам» — прокоментував генеральний директор Rakuten Viber Офір Ейал.

Опитування серед українських користувачів у листопаді 2024 показало, що «Вайбер» є каналом номер один для спілкування з бізнесом — саме через нього спілкується з компаніями понад 40% опитаних. Наступні за популярністю канали: інші месенджери, їх використовують 20% респондентів, телефонні дзвінки — 18%, сайти магазинів або маркетплейсів — 11%, SMS — 7% і електронну пошту — 4%.

Від сьогодні бізнес-акаунти стають доступними користувачам Viber з версіями 24.0.1 на iOS та 24.0.2 на Android. Найближчим часом будуть запропоновані спеціальні тарифні плани для додаткових функцій.

Фото: ілюстративне / Rakuten Viber

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Теги за темою
Соцмережі
Джерело матеріала
loader
loader