Переможців обирали в категоріях від кращого виробника року хлібобулочних виробів до антивікової косметики року.
«Вибір року» – це особлива бізнес-медаль, яка вже 24 роки підтверджує лідерство брендів різних сфер. Це єдина відзнака на ринку України, що надає чимало переваг для переможців - від нейромаркетингових досліджень, що допомагають зробити комунікації брендів максимально ефективними, до потужної трейдмаркетингової підтримки їх активностей.
Вікторія Зоря-Яценко, генеральна директорка Mary Kay (Україна) – переможець у категоріях «Декоративна косметика року для губ» та
«Антивікова косметика року», зазначає:
«Отримання нагороди “Вибір року 2024” стало для нас визнанням наполегливої праці та зусиль, вкладених у розвиток бренду Mary Kay. Це висока оцінка якості нашої продукції, а також підтвердження любові споживачів до засобів догляду за шкірою та декоративної косметики. Нагорода стане потужним стимулом для нових досягнень і реалізації інноваційних проєктів».
Владислав Пустовой, CEO&Owner TurboSTO – переможець категорії «Автосервіс року з ремонту та обслуговування турбін і паливної системи» зазначає:
«Ми розширили структуру компанії для покращення взаємодії з клієнтом. Відкрили відділ контролю якості, що дозволило суттєво покращити та пришвидшити комунікацію з клієнтами та знизити кількість негативу як в мережі, так і на місцях. Попри непросту економічну ситуацію ми продовжуємо допомагати нашим хлопцям на фронті та активно підтримуємо ЗСУ, перераховуючи по 10% з кожного ремонту по всій мережі».
Переможцями національної бізнес-премії «Вибір року» 2024 стали:
- Виробник року хлібобулочних виробів – КИЇВХЛІБ
- Оптичні товари року – SOLENTE
- Майонез року – Королівський смак
- Національна мережа року торговельних центрів – Епіцентр
- Препарат року (в таблетках) для лікування геморою – Детралекс
- Венотонік року (в таблетках) – Детралекс
- Електрогриль року – Tefal
- Мультипіч року – Tefal
- Праска року – Tefal
- М'ясорубка року – Tefal
- Сметана року – President
- Мережа року сервісів зберігання речей формату «міні-склад біля дому» – Чердак
- Сервіс земельних інвестицій року – ZEMINVEST
- Інтернет-магазин року запчастин та скла для автофар (постачальник) – LEMARIX
- Програма року для корекції та зниження маси тіла – HERBALIFE
- Протеїновий коктейль року – HERBALIFE
- Дієтичні добавки року – HERBALIFE
- Штатні магнітоли для автомобіля року на системі Андроїд – TORSSEN
- Український бренд кисневого порошку року – Ms Helen
- Шкільні рюкзаки та ранці року – KITE
- Дитячий порошок українського виробництва року – ВУХАСТИК
- Дитяча косметика року для миття (шампунь, гель) українського виробництва – ВУХАСТИК
- Український освіжувач повітря року – iFresh
- Коньяк року – AZNAURI
- Виробник модульних будинків року – SCANDI
- Житловий комплекс року комфорт-класу в передмісті Києва з рекреаційною складовою – ЖК «МОЛОДІСТЬ»
- Компанія року в сфері ремонту нерухомості «під ключ» – ГОТОВО.Ремонт
- Котеджне містечко року. Буковель – Phoenix Relax Park
- Автобусні тури року – Аккорд-тур
- Торгово-розважальний комплекс року – RIVER MALL
- Український бренд року одягу для жінок – VOVK
- Девелоперська компанія року в передмісті Києва – Синергія
- Мережа аптек року – АНЦ
- Аптека року в Києві – АНЦ
- Шоколад року – Millennium
- Кухонні товари року – Фрекен БОК
- Ватна продукція року – Lady Cotton
- Вологі гігієнічні серветки року – Smile
- Мережа барбершопів року – ЦирульниК Barbershop
- Мережа центрів лазерної косметології та епіляції року – Лазерхауз
- Автосервіс року з ремонту та обслуговування турбін і паливної системи – TurboSTO
- Комбуча року – spraga
- Декоративна косметика року для обличчя – Avon
- Декоративна косметика року для губ – Mary Kay
- Антивікова косметика року – Mary Kay
За результатами проведеного дослідження бренду, 70,8% опитаної цільової аудиторії «Лазерхауз» – переможця номінації «Мережа центрів лазерної косметології та епіляції року» – не підуть до конкурентів за послугами, навіть, якщо їх прайс буде на 10% нижчим, бо вони не є переможцем головної бізнес-премії України «Вибір року». А якщо центр лазерної косметології щорічно здобуває медаль «Вибір року», 56,4% респондентів будуть його рекомендувати своїм знайомим.
Олена Костик, власниця ТМ Лазерхауз впевнена, що основними факторами успіху мережі центрів «Лазерхауз» цього року стали довіра пацієнтів і відданість команди, постійний розвиток та вдосконалення послуг:
«Наші фахівці відвідують десятки міжнародних конференцій та навчаються у світових гуру косметології. Вони постійно тестують і впроваджують найефективніші протоколи лікування на топових апаратах з США та Європи, а також створюють власні авторські методики».
Андрій Остапчук, барбер з 21-річним досвідом, власник популярної мережі барбершопів ЦирульниК – переможець номінації «Мережа барбершопів року»:
«У 2025 році ми плануємо масштабувати наш бренд на європейському та американському континенті. Головною місією Tsirulnik Barbershop залишиться не лише створення стильних образів, а й популяризація української культури. Ми впевнені, що наше бачення та естетика знайдуть відгук у серцях людей у всьому світі».
Премія «Вибір року» – це ваш шанс заявити про лідерство, яке підтверджене експертами та споживачами. Встигніть зареєструватися та доведіть, що ваш продукт заслуговує на довіру мільйонів.