Американські творці контенту TikTok попереджають підписників, щоб вони знаходили їх в Instagram, YouTube
Американські творці контенту TikTok попереджають підписників, щоб вони знаходили їх в Instagram, YouTube

Американські творці контенту TikTok попереджають підписників, щоб вони знаходили їх в Instagram, YouTube

Американські творці контенту в TikTok попросили підписників підписатися на їхні канали на конкурентних платформах, таких як Meta-owned (META.O), Instagram і Alphabet (GOOGL.O), YouTube після того, як федеральний апеляційний суд постановив, що додаток для соціальних мереж може бути заборонено, якщо він не буде проданий американській компанії до 19 січня.

TikTok став головною цифровою силою США, оскільки його кількість користувачів зросла до 170 мільйонів, особливо молодих людей, яких приваблюють короткі, часто нешанобливі відео. Він витягнув рекламодавців з деяких найбільших американських гравців і додав комерційну платформу TikTok Shop, яка стала ринком для малого бізнесу.

Конгрес США, побоюючись, що китайські власники TikTok збирають інформацію про американських споживачів, прийняв закон, який зобов’язує його власника, компанію ByteDance, яка підтримується Китаєм, відмовитися від свого TikTok у США, інакше їй загрожує заборона. У п'ятницю федеральний апеляційний суд підтвердив закон .
Загрози TikTok з боку політиків та інших наростали роками, що спонукало деяких користувачів відкидати нещодавні загрози. Ситуація змінилася в п’ятницю, з перспективою заборони лише через шість тижнів. Ще можлива апеляція у Верховному суді.
«Вперше я усвідомлюю, що багато з того, заради чого я працював, може зникнути», — сказав Reuters Кріс Моурі, впливовий діяч соціальних мереж від Демократичної партії з 470 000 підписників у TikTok. «Я не думаю, що достатньо говорили про те, наскільки це буде збитковим з економічного погляду для малого бізнесу та творців».
У додатку глядачі та творці контенту висловлювали занепокоєння та збентеження, багато хто казав, що вони сумнівалися, що платформа виживе, і що вони були готові до найгіршого.
Кріс Беркетт, автор контенту на TikTok, 1,3 мільйона людей стежать за його відео про стиль життя чоловіків, сказав, що не вірив, що платформа протримається. «Я не думаю, що ця програма довговічна в Сполучених Штатах», — сказав він у відеопості, попросивши свою аудиторію слідкувати за ним на інших платформах соціальних мереж, таких як Instagram, YouTube, X і Threads.
«Ми витратили стільки років і стільки часу, щоб побудувати тут нашу спільноту», — сказав творець контенту про подорожі їжею SnipingForDom, який має 898 000 підписників у додатку. Хоча він не думав, що кінець TikTok близький, він все ж закликав підписників звертатися до нього на його сторінці в Instagram.
Джерело матеріала
loader
loader