4 грудня у мережі здійнявся резонанс через інформацію, що при оформленні картки «Національного кешбеку» у ПриватБанку клієнти автоматично дають згоду на розкриття банківської таємниці.
Ідеться про пункт у заяві про відкриття рахунку, який дозволяє передавати інформацію про платіжні операції третім особам у рамках постанов Кабміну.
ПриватБанк відреагував оперативно, назвавши подібні заяви перекручуванням фактів. У прес-службі банку запевнили:
- Дані клієнтів передаються виключно для розрахунків у межах програми кешбеку.
- Банк діє в суворій відповідності до законодавства та нормативно-правових актів.
Перед відкриттям рахунку для участі в програмі «Національний кешбек» кожен клієнт підписує дозвіл на передачу даних про транзакції. Але мова йде тільки про операції, пов’язані з витратами чи поверненнями товарів у магазинах, які беруть участь у програмі.
ПриватБанк наголосив, що:
- Інші дані клієнтів, які не стосуються кешбеку, не передаються третім особам.
- Усі процеси прозорі та відповідають стандартам безпеки.
За українським законодавством, розкриття банківської таємниці потребує письмового дозволу клієнта. ПриватБанк зазначив, що дотримується цієї вимоги та несе відповідальність за конфіденційність усіх даних.
Попри гучні заяви в мережі, ПриватБанк переконує, що програма «Національний кешбек» є безпечною для користувачів. Однак підписуючи документи, важливо уважно ознайомлюватися з їх змістом і розуміти, на що саме ви даєте згоду.
Раніше ми розповідали, щоможна залишитись без зарплати чи пенсії: банкомати "Ощада" дають збій
Також, податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо