Цьогоріч перелік доступних для замовлення маркетплейсів поповнили додаткові e-commerce платформи Китаю, Японії та Кореї.
Першопрохідцем навесні 2024-го року у списку новачків став китайський WEIDIAN.
Асортимент тут дуже схожий на платформу Таобао, а от ціни часто нижчі.
Ключова перевага WEIDIAN — можливість замовити звідти вигідно товари багатьох світових брендів.
Восени стали доступні Amazon Japan та південнокорейський OLIVE YOUNG.
Amazon Japan.
І тут, як і на платформах Amazon в інших країнах, представлено надзвичайно широкий асортимент товарів — від побутових до fashion.
Проте саме японський маркетплейс цікавий тим, що тут за приємними цінами можна знайти товари від локальних продавців.
Йдеться про власне японське: косметику, вітаміни, смаколики, чай, гаджети, манґу, сувеніри з персонажами аніме, відеоігри тощо.
Що ж до OLIVE YOUNG, то магазин має доволі широку офлайн-мережу у Південній Кореї.
Тут зібрані тисячі брендів доглядової та декоративної косметики.
Причому продукти постачаються безпосередньо від виробників, і нерідко на платформі можна знайти ексклюзивні набори чи продукти з лімітованих серій, не представлені більше ніде.
Цікаво також, що маркетплейс виступає не просто e-commerce платформою, а й будує навколо себе ком’юніті, створюючи зокрема різноманітний контент з б’юті-порадами, відеооглядами продуктів та рекомендаціями від експертів.
Yodobashi.
Це один із найбільших ритейлерів електроніки та побутової техніки в Японії.
Платформа цікава для всіх, хто бажає придбати оригінальну, якісну японську техніку й електроніку: фотоапаратура, навушники та аудіосистеми, рисоварки та годинники бренду SEIKO.
Зокрема, на Yodobashi є шанс вхопити такі моделі, що випускаються виключно під японський ринок і не експортуються в світ.
А ціни при цьому — як для локального покупця.
YES24.
Ця e-commerce платформа є подарунком для усіх фанатів корейської культури, адже тут можна замовити цікаві K-POP сувеніри та літературу, музичні альбоми, електроніку та мерч.
Зокрема, на майданчику доступні обмежені колекційні видання, альбоми з фотокартками та ексклюзивні книги.
Cмотрите фотогалерею: В 2024 році Meest China запустила доставку з ще п’яти азійських маркетплейсів.
Усі ці інтернет-магазини доступні для замовлення в Україну завдяки послугам компанії Meest China, яка пропонує як самостійне освоєння онлайн-шопінгу так і повний супровід покупок та спілкування з продавцями фахівцями компанії.
За словами представників компанії, за останні пів року обсяги замовлень українцями з маркетплейсів Японії та Південної Кореї зросли на 100% та 63% відповідно.
Тож такий шопінг за кордоном лише набирає обертів.