Українці зможуть скаржитись на поганий зв'язок: де прийматимуть заявки
Українці зможуть скаржитись на поганий зв'язок: де прийматимуть заявки

Українці зможуть скаржитись на поганий зв'язок: де прийматимуть заявки

Кабінет Міністрів ухвалив постанову, яка дозволить українцям скаржитися на якість мобільного зв’язку через застосунок "Дія". Про це повідомив віцепремʼєр-міністр цифрової трансформації Михайло Федоров. Функція допоможе оперативно визначати проблемні місця та покращувати роботу мережі, особливо в умовах блекаутів.

Через «Дію» можна буде надіслати скаргу, якщо сторінки не завантажуються, дзвінки не проходять або повідомлення не надсилаються.

Користувач зможе залишити відмітку на карті у застосунку. Навіть в офлайн-режимі дані автоматично відправляться до Нацкомісії з регулювання зв’язку (НКЕК), щойно пристрій підключиться до інтернету.

Застосунок "Дія". Фото: Youtube

НКЕК разом з операторами аналізуватиме скарги та усуватиме проблеми у зазначених місцях.

«Українці повинні мати зв’язок за будь-яких умов: щоб телефонувати рідним, викликати екстрені служби чи перевіряти карту тривог навіть під час знеструмлень», – наголосив Федоров. За його словами, послугу планують запустити найближчим часом.

З 1 лютого 2025 року мобільних операторів зобов’язали обладнати всі базові станції генераторами та акумуляторами, що забезпечать 10 годин роботи під час блекаутів. А до 1 грудня 2024 року на 25% станцій має бути забезпечена 72-годинна автономна робота.

Запуск нової функції дозволить українцям оперативно інформувати про проблеми зі зв’язком, а операторам — швидше реагувати на збої та зміцнювати мережу в критичних ситуаціях.

Раніше ми розповідали, як зателефонувати, коли немає сигналу: у "Київстарі" з'явилася нова послуга – мобільне покриття не обов'язкове

Також, абоненти Vodafone залишаться без зв'язку: кому потрібно терміново замінити SIM-картку

Джерело матеріала
loader