У ПриватБанку розповіли, як мінімізувати ризики втрати грошей при використанні банкоматів.
Інформацію з цього приводу опубліковано на порталі "Мінфін", де можна проконсультуватися з представниками фінансових установ.
Одна з клієнтів ПриватБанку з Одеси звернулася до служби підтримки після того, як банкомат не видав їй гроші при спробі зняти кошти з картки іншого банку. Вона зазначила, що гроші були списані, але банкомат не видав їх, а гаряча лінія порадила звернутися до банку картки, що викликало роздратування жінки.
У відповідь ПриватБанк вибачився за зупинку та пояснив, що такий порядок дій регулюється правилами Міжнародної платіжної системи. Як зазначили в банку, у разі подібних проблем необхідно звернутися до банку, що випустив картку. Це дозволяє ідентифікувати власника картки та ініціювати процедуру повернення коштів. Якщо збій буде підтверджено, кошти повертаються в установленому терміні.
У ПриватБанку також додали, що банкомати інкасуються не рідше ніж раз на тиждень, але процедура повернення коштів може зайняти від 5 до 30 днів і більше, залежно від складності кожного випадку. Максимальний термін повернення — до 180 діб.
Щоб знизити ризик втрати коштів, фахівці рекомендують дотримуватися кількох простих правил:
Унікати використання незнайомих банкоматів;
Використовувати банкомати свого банку;
Зимою не знімати кошти в банкоматах на вулицях, краще звернутися до терміналів у відділеннях;
Не знімати великі суми за один раз.
Також варто звернути увагу на можливість зняття коштів без картки, що дозволяє зменшити ризик труднощів у банкоматі.
Последние новости Украины:
З картки ПриватБанку банкомат списав гроші, але не видав їх: в банку уточнили важливі деталі.
ПриватБанк обнуляє кредитні ліміти українців не надавши жодних пояснень: відповідь банка.
ПриватБанк блокує без попередження банківські картки українців: поширені причини.