Банкомат не видав гроші через відключення світла: українцям пояснили, як діяти
Банкомат не видав гроші через відключення світла: українцям пояснили, як діяти

Банкомат не видав гроші через відключення світла: українцям пояснили, як діяти

Українці часто стикаються з ситуацією, коли під час зняття грошей з банкомату трапляється вимкнення електрики.

Як повідомляє РБК-Україна з посиланням на Telegram голови правління "Ощадбанку" Сергія Наумова, у таких випадках не варто панікувати, оскільки є чітка процедура для відшкодування коштів. Якщо банкомат не видав гроші через відключення електрики, перше, що потрібно зробити — це звернутися до фінансової установи, яка видала вашу картку.

Для цього слід виконати кілька простих кроків:

Перевірте статус операції. У мобільному додатку вашого банку (наприклад, "Мобільний Ощад" для клієнтів Ощадбанку) перевірте баланс рахунку і статус операції. Перейдіть до розділу «Історія» та переконайтеся, чи списано з вашого рахунку зазначену суму.

Заява-претензія. Якщо з рахунку були списані кошти, але гроші не отримано, необхідно звернутися до найближчого відділення банку, де було здійснено зняття готівки. В Ощадбанку потрібно подати заяву-претензію, вказавши номер банкомата, дату, час операції та суму. Також обов'язково вкажіть номер вашої картки, зокрема перші шість і останні чотири цифри.

Строки подачі заяви. Важливо знати, що претензію можна подати протягом 120 днів з моменту операції. Тому не варто затягувати з візитом до банку.

Після подачі заяви банк проведе розслідування. Якщо виявиться, що кошти справді не були видані, вони обов'язково будуть повернуті на ваш рахунок.

Останні новини України:

ПриватБанк змінив правила обміну валют: тепер можна обміняти долари у новий спосіб.

Правила отримання карток: ПриватБанк на рік скасує оплату однієї зі своїх послуг.

Приватбанк не видав гроші, але списав їх: банкомат вимкнувся при відключенні електрики.

Теги за темою
Гроші електроенергія Банк
Джерело матеріала
loader