Для фізичних осіб-підприємців запрацював новий електронний кабінет ЯТакс, який функціонує у форматі «єдиного вікна». Він дозволяє керувати одним або кількома підприємствами з одного інтерфейсу. Розповідаємо про функції електронного кабінету ЯТакс.
Головний екран
На головному екрані «Дашборд» підприємці можуть:
- відстежувати статус спрощеної системи оподаткування;
- перевіряти ліміти обороту з усіх джерел;
- моніторити заборгованість із податків.
Календар та таск-менеджер
ЯТакс пропонує зручний календар для подання звітів і сплати податків. Він доповнений вбудованим таск-менеджером, де можна позначати виконані події, щоб нічого не забути.
Електронний документообіг
ЯТакс забезпечує електронний документообіг відповідно до актуального законодавства для ФОП. Сервіс дозволяє:
- обмінюватися рахунками, актами, накладними;
- накладати електронний підпис на документи;
- вести облік товарних запасів згідно з Наказом Мінфіну №496.
Особливістю ЯТакс є підтримка мультиплатформенності. Навіть якщо ваш контрагент користується іншою системою електронного документообігу, ви зможете безперешкодно обмінюватися документами та підписами.
Подання звітів та інтеграція з банками
ЯТакс автоматизує подачу звітів до податкової. У сервісі доступні всі актуальні форми податкових документів. Крім того, підприємці можуть безпосередньо керувати своїми рахунками в monobank та ПриватБанку, створювати інвойси та рахунки на оплату.
Для кого підійде ЯТакс?
Для ФОПів-початківців: автоматизована бухгалтерія, документообіг і покрокові інструкції.
Для існуючих бізнесів: фективне управління фінансами та спрощення процесів оподаткування.
Для професіоналів: зручні інструменти для бухгалтерів і юристів, що полегшують роботу з клієнтами.
Як скористатися ЯТакс?
Платформа вже доступна для реєстрації. Функціонал від ЯТакс доступний у декількох тарифах: «Тестовий», «Стандарт», «Преміум».