Про це у Фейсбуці повідомляє пресслужба УЗ, передає Укрінформ.
Зазначається, що відсоток придбаних онлайн квитків невпинно зростає з кожним роком. Зокрема у 2021 показник сягав 68%, у 2022 — 73%, а у 2023 — 80%.
Крім того, зростає частка квитків, придбаних через застосунок Укрзалізниці. Так, минулого року через застосунок пасажири придбали 46%, а роком раніше цей показник становив лише 28%.
“Упродовж 2024 року кількість квитків, які користувачі онлайн купують для перевезення своїх тварин, зросла більш ніж вдвічі порівняно з 2023 роком — 142 тисячі квитків проти 64 тисяч”, - додали в компанії.
Як повідомлялося, АТ "Укрзалізниця" першим долучилося до програми підтримки військових «Плюси» в «Армія+», де військові зможуть придбати залізничні квитки.
Фото: Ліля Гончарук, Суспільне