Про це повідомляє Bloomberg, передає Укрінформ.
За даними аналітичної компанії Kpler, судно Huihai Pacific, завантажене майже 770 000 барелів нафти марки ESPO, мало прибути до порту Дунцзякоу в провінції Шаньдун 15 січня. Однак на вихідних воно змінило курс і зараз стоїть у відкритому морі.
Як зазначається, це судно, як і багато інших, потрапило під найагресивніший пакет санкцій, запроваджених проти російського експорту нафти після початку вторгнення в Україну у 2022 році.
Крім того, судна Mermar і Olia із вантажем понад 755 тисяч і майже 709 тисяч барелів нафти відповідно також залишаються в очікуванні біля берегів Китаю. Ці танкери вийшли з російського порту Козьміно на початку січня і прямували в порт Яньтай, але зупинилися після запровадження санкцій.
Як повідомляв Укрінформ, китайські та індійські нафтопереробники шукатимуть постачальників нафти з Близького Сходу, Африки та Америки, оскільки нові санкції США проти російських нафтовиробників і суден обмежать постачання головним клієнтам Москви.
США 10 січня запровадили масштабні санкції проти російської нафти, у списку - понад 180 танкерів тіньового флоту.
Фото: Getty Images