Apple втрачає позиції на ринку смартфонів у Китаї - продажі впали на 25%
Apple втрачає позиції на ринку смартфонів у Китаї - продажі впали на 25%

Apple втрачає позиції на ринку смартфонів у Китаї - продажі впали на 25%

Продажі смартфонів Apple на висококонкурентному ринку Китаю в четвертому кварталі минулого року впали на 25% у порівнянні з 2023-м, тоді як її головний конкурент Huawei збільшив поставки на 24%.

Про це свідчать дані провідної аналітичної компанії на світовому ринку технологій Canalys, передає Укрінформ. 

Так, у четвертому кварталі минулого року Apple зберегла лідерство на ринку Китаю з часткою 17%, поставивши 13,1 мільйона смартфонів, чому значною мірою допомогли кілька акцій знижок для стимулювання продажів, подібні до тієї, яку компанія запустила на своїх офіційних торгових майданчиках із 4 по 7 січня, пропонуючи знижку до 500 юанів (69 дол. США) на свої нові моделі iPhone 16.

Apple втрачає позиції на ринку смартфонів у Китаї - продажі впали на 25% - Фото 1

Проте її позиції дуже хиткі, оскільки двоє великих динамічно зростаючих місцевих виробників Huawei та vivo впритул наблизились до лідера, реалізувавши за три останні місяці року по 12,9 мільйона одиниць і розширивши за цей період свою частку на ринку до тих самих 17%, зрівнявшись із Apple.

Дані Canalys свідчать, що за жовтень – грудень Huawei збільшила продажі на 24%, vivo – на 14%, а найкращого результату досягла компанія-виробник споживчої та смартелектроніки Xiaomi, продажі смартфонів якої стрибнули майже на третину – на 29%, порівняно з тим же періодом 2023 року.

Apple втрачає позиції на ринку смартфонів у Китаї - продажі впали на 25% - Фото 2

Успіх останньої аналітики пояснюють тим, що впродовж року Xiaomi активно впроваджувала свої смартрішення в електромобілі та побутову техніку власного виробництва, що зміцнило довіру користувачів та забезпечило збільшення продажів інтегрованих із ними смартфонів. 

За підсумками минулого року, в порівнянні з 2023-м, загальні продажі смартфонів у Китаї зросли на 4% й перевищили 285 мільйонів одиниць. 

При цьому, на тлі падіння продажів Apple китайські бренди продемонстрували стійку позитивну динаміку, завдяки чому в річному підсумку частки ринку розподілились на їх користь – на першому місці vivo з 17-відсотковою часткою, на другому Huawei із 16%, й лише на третьому Apple, яка має 15% китайського ринку смартфонів та поряд із якою розташувалися ще два китайських бренди з частками по 15% Oppo і Honor.

У перспективі 2025 року аналітики Canalys прогнозують зростання продажів смартфонів у материковому Китаї до понад 290 мільйонів одиниць, чому сприятиме очікуване відновлення попиту, стабільне макроекономічне середовище та інші чинники.

Стимулюватимуть продажі смартфонів у Китаї і загальнонаціональна політика субсидій, оголошена урядом КНР у січні, до якої включено і смартфони, а також подальші оновлення самих пристроїв, такі як подовження терміну служби батареї, більш тонкий і легкий дизайн, інноваційні форм-фактори та вдосконалення роботи операційної системи на базі штучного інтелекту.

Як повідомляв Укрінформ, американська компанія Apple погодилася виплатити 95 мільйонів доларів США, щоб врегулювати позов щодо підслуховування з її пристроїв користувачів без їхнього дозволу.

Фото: EPA/UPG

Теги за темою
Китай Apple Ринок
Джерело матеріала
loader