Британська благодійна організація Halo Trust, яка займається гуманітарним розмінуванням, розмістила у київському метрополітені некоректну рекламу про деокуповані території. Про це повідомляє Центр прав людини Zmina.
На неналежну комунікацію у рекламі звернув увагу фейсбук-користувач Роман Федорченко, оприлюднивши фото рекламного банера, на якому напис «Після деокупації території можуть нести загрозу».
«Щось тут не так, в цій комунікації. Території не несуть загрози, то наша земля, то дім для багатьох. Загрозу несуть вибухонебезпечні предмети. Варто було б застосувати однозначні формулювання з чіткими правилами поводження з небезпечними предметами», — написав він на своїй фейсбук-сторінці.
Після цього послідувала реакція українських правозахисників.
«Що це, як не шкідництво? На фото жінка з дітьми. Текст — про небезпеку деокупованих територій. Цей меседж може бути прочитаний як “не варто деокуповувати, бо небезпечно”. Ні слова про те, що мова про мінну небезпеку», — відреагувала адвокаційна директорка Центру прав людини Zmina Альона Луньова.
Засновниця Кримського правозахисного центру «Дія» Олександра Дворецька, своєю чергою, написала у фейсбуці: «Я подивилася профіль організації — це протимінна безпека. І, напевно, про це повинна бути реклама. Коли донори вважають, що міжнародні організації краще реалізують проєкт, бо у них звіти гарніші й англійська краща, то виходить от так».
Zmina надіслала до міжнародної неурядової організації Halo Trust запит на коментар.
Фото: Zmina
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.