В пріоритеті для України наразі не лише оптимізація роботи дунайських портів, але й розвиток в цьому регіоні залізничної та автомобільної інфраструктури, яка забезпечує доставку вантажів до портових терміналів. Про це було заявлено українською делегацією під час чергової зустрічі у форматі платформи QUINT, що відбулася у Кишиневі за участю представників ЄС, США, України, Румунії та Молдови, повідомила 15 січня пресслужба Мінвідновлення.
В контексті вирішення цього питання, зокрема, планується модернізація пункту пропуску «Орлівка-Ісакча», щоб через нього могли проходити не лише пороми, а й баржі та контейнери. Також розглядається відкриття нової поромної лінії між Рені та Браїлою (Румунія).
«Для успіху цих проєктів потрібні інвестиції як з боку бізнесу, так і від міжнародних партнерів», - підкреслюється у повідомленні.
Окрім розвитку морських шляхів, на зустрічі також обговорили розбудову автомобільних пунктів пропуску для збільшення пропускної здатності українсько-румунського та українсько-молдавського кордонів. Зокрема, йдеться про подальшу реконструкцію пункту пропуску «Рені», відкриття нових пунктів пропуску з Румунією.
«Окремо учасники зустрічі зосередили увагу на інтеграції української частини Дунаю до європейської мережі TEN-T. Реалізація цих кроків забезпечить прискорення доставки гуманітарної допомоги в Україну, підвищить ефективність транспортних перевезень та сприятиме інтеграції української річкової мережі в європейську транспортну систему, що зміцнить економічні та інфраструктурні зв’язки з Європейським Союзом», - додається у повідомленні.