/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2F4b56fbf612064ae98175b06ce549b185.jpg)
Банкомат "з'їв" гроші, а банк не реагує: клієнти ПриватБанку скаржаться на роботу техпідтримки
Користувачі Приватбанку повідомляють про серйозні проблеми з доступністю служби підтримки клієнтів.
Як передає "Хвиля", про це пише клієнтка у своїй скарзі на порталі Мінфін.
За словами клієнтки, додзвонитися на гарячу лінію 3700, яка заявлена як цілодобова, практично неможливо, а обіцяні зворотні дзвінки не надходять навіть за кілька днів очікування.
За її словами, особливе занепокоєння викликає нездатність автоматизованих систем підтримки вирішувати нестандартні проблеми клієнтів. Чат-боти в Telegram і Viber, а також онлайн-допомога в додатку Приват24 працюють за заздалегідь заданими шаблонами і виявляються марними у разі специфічних ситуацій, таких як збій при внесенні готівки через банкомат.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2Fa6df06e7f66f59f9fb82efcb0f25e58e.jpg)
"Людина залишається віч-на-віч зі своєю проблемою. Це дуже тривожно", - зазначила жінка, яка зіткнулася з проблемою при поповненні картки через банкомат.
Вона наголосила, що пристрій прийняв готівку, але кошти на рахунок не надійшли.
"А я ще обрала собі цей банк серед інших ((Хіба так має бути в цивілізованій фінансовій установі? Є якийсь контроль роботи служби підтримки? Є якісь стандарти обслуговування своїх клієнтів, які банк повинен дотримуватися? Чи давай гроші та гуляй по лісу?! Державний - чи це не означає ці совдепівські методи обслуговування?", - додала клієнтка банку.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2F6ffcbf0ab87de09aca23b8ac462b338a.jpg)
Нагадаємо, ПриватБанк поновив сервіси для підприємців.

