В перші дні лютого в Україні стартує "Школа бренд-амбасадорів. Вихід на експорт" для підприємців-експортерів, які зможуть вивчити найуспішніший досвід українських компаній, що сьогодні продають продукцію SpaceX, Samsung, Volkswagen, BMW, швейцарським залізничним дорогам та нафтовим компаніям ОАЄ. При це йдеться у повідомленні pr-агенції PRoector.
Щоб вступити до школи потрібно до 27 січня заповнити анкету за посиланням та виконати тестове завдання. Серед усіх заявок будуть відібрані 50 найпереконливіших учасників.
В кінці курсу всі слухачі захищатимуть власну стратегію виводу на експорт свого продукту. А п’ятеро найкращих випускників отримають повний індивідуальний супровід (one-to-one) для покрокового успішного виведення свого бізнесу на експорт.
Проєкт "Школа бренд-амбасадорів. Вихід на експорт" організовує команда pr-агенції PRoector та виконується за підтримки проєкту Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) "Зміцнення громадської довіри" (UCBI).