/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F469e1390aca1ac6783589738fd8993f7.jpg)
Програміст створив гру «Змійка» на субпікселях монітора
Розробник Патрік Гіллеспі створив, можливо, найменшу версію класичної гри «Змійка» (Snake). Ця версія використовує окремі субпікселі РК-монітора.
Гра запускається у веббраузері, її геймплей такий самий, як в оригінальної «Змійки»: субпікселі повзають ділянкою та «з’їдають» інші субпікселі, а змійка подовжується. Як каже розробник, щоб грати у неї може знадобитися мікроскоп.
Зазвичай субпікселі трьох кольорів утворюють усі інші у складі пікселя, а для відтворення одного кольору теоретично має вистачити й одного субпікселя. Але практична сторона виявилася складнішою. Ускладнення виникло з тим, щоб змусити гру виділяти лише один колір у кожному субпікселі.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F778c22e8abd9338c3288e888681d2617.png)
Хоча Гіллеспі це запрограмував, але фізично все працювало не так. Коли лише зелений субпіксель мав бути активним, на моніторі частково висвітлювався й червоний субпіксель поруч.
Гіллеспі використав колірний простір Lab замість sRGB та досяг бажаного результату. І все одно грати у цю «Змійку» вкрай непросто. Проєкт доступний на GitHub.
Джерело: Notebookcheck

