У «Дії» з'явилася нова послуга - сповіщення про проблеми з інтернетом
У «Дії» з'явилася нова послуга - сповіщення про проблеми з інтернетом

У «Дії» з'явилася нова послуга - сповіщення про проблеми з інтернетом

У застосунку "Дія" доступна нова послуга - за наявності проблем зі зв'язком та мобільним інтернетом можна відправити заявку Національній комісії, що здійснює регулювання зв’язку, яка спільно з операторами працюватиме над їх вирішенням.

Як передає Укрінформ, про це віцепрем'єр-міністр — міністр цифрової трансформації Михайло Федоров повідомив у Телеграмі.

"Якщо у вас довго вантажаться сторінки, не йде дзвінок або не відкривається TikTok — повідомляйте про це в "Дії". Послугу знайдете одразу на головному екрані застосунку", - йдеться у повідомленні.

Для того, щоб повідомити про відсутній звʼязок у застосунку "Дія", слід зайти у "Відсутній звʼязок" на головному екрані "Дії", надати одноразовий доступ до геолокації та описати ситуацію. Детальніша інформація доступна на скринкасті.

Відправити заявку можна навіть за відсутності інтернету, наголосив Федоров. Для цього слід завантажити Мапу незламності. Це, за словами Федорова, можна зробити заздалегідь, адже вона може знадобитися і в інших випадках, наприклад, коли шукаєте укриття або найближче місце з генератором.

У такому випадку, пояснив Федоров, якщо зникне інтернет, залишена заявка в "Дії" автоматично відправиться, коли з'явиться звʼязок.

Федоров роз'яснив, що заявку отримає Національна комісія, яка здійснює регулювання зв’язку. Далі вона, знаючи про місця, де є проблеми з інтернетом та звʼязком, спільно з операторами працюватиме над виправленням ситуації.

Федоров наголосив, що "звʼязок повинен працювати стабільно і якісно, без жодних винятків".

Як повідомляв Укрінформ, на порталі "Дія" знову можна оформити документи для отримання послуги "єМалятко".

Теги за темою
Інтернет
Джерело матеріала
loader
loader