Загальний показник середньодобової передачі зернових вантажів і шротів складає 171 вагон на добу. Протягом 29 діб січня 2025 року він зменшився на 23 вагони на добу, або 11,9%.
Про це повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи «Укрзалізниці» Валерій Ткачов у Facebook.
«За 29 діб січня 2025 року фіксується зменшення обсягів передачі зернових вантажів на кордонах з Польщею, Угорщиною, Словаччиною та зростання передачі зернових вантажів до Румунії», — додав він.
Показники середньодобової передачі вагонів зі зерном на прикордонних переходах у січні 2025 року:
- Польща — 37,14 ваг./доба(-0,61 ваг./доба, або -1,62% до грудня 2024 року); зокрема передача по колії 1520 мм — 12,52 ваг./доба; передача по колії 1435 мм — 24,63 ваг./доба.
- Румунія — 8,41 ваг./доба (+3,31 ваг./доба, або +64,9% до грудня 2024 року); зокрема передача по колії 1520 мм — 3,03 ваг./доба; передача по колії 1435 мм — 5,38 ваг./доба.
- Угорщина — 36,69 ваг./доба (-5,37 ваг./доба, або -12,77% до грудня 2024 року); зокрема передача по колії 1520 мм — 2,1 ваг./доба; передача по колії 1435 мм — 34,59 ваг./доба.
- Словаччина — 24,66 ваг./доба (-6,95 ваг./доба, або -21,99% до грудня 2024 року); зокрема передача по колії 1520 мм — 0,9 ваг./доба; передача по колії 1435 мм — 23,76 ваг./доба.
«Наразі передачі вантажів нічого не заважає, прикордонні залізничні переходи працюють у штатному режимі. Прикордонні залізничні переходи використовуються на 50% своєї технічної потужності», — підсумував Ткачов.