"Це стильно і елегантно", - так оцінили фанати новий образ Еліни Світоліної у рекламній фотосесії для Mercedes-Benz. Після успішного виступу на Australian Open зірка українського тенісу сфотографувалася на тлі престижного авто.
Кореспондент Коротко про склав свій рейтинг наших найкращих спортсменок у рекламних проєктах.
Еліна Світоліна – не тільки із Mercedes-Benz
Українська тенісистка завжди у центрі уваги. Останнім часом Еліна все частіше з'являється на сторінках модних глянців Vogue Ukraine та L`OFFICIEL. І, треба визнати, 30-річна спортсменка виглядає у глянці розкішно та впевнено.
Не дивно, що Еліна рекламує лише статусні, «дорослі» бренди. І рекламна колаборація із компанією "Mercedes-Benz Україна" не єдина. Також спортсменка є обличчям аdidas Ukraine, саме в їхньому екіпіруванні вона виступає на кортах, а в перервах між виступами охоче підтримує українську національну збірну з футболу, яка грає у формі цього ж бренду.
Спортсменка одного разу говорила, що найбільший рекламний контракт приніс їй 1,7 мільйона доларів США.
Чи є в гаражі Еліни така машина, поки невідомо. Фото: Інстаграм Еліни Світоліної
Марина Бех-Романчук – обрала елітний одяг та косметику
Легкоатлетка Марина Бех-Ромачук підкорила шанувальників легкої атлетики не лише своїми неймовірними стрибками у довжину, а й приголомшливою фігурою. Її яскрава зовнішність і, звісно, досягнення привернули увагу і рекламодавців.
Спортсменка нещодавно була помічена в рекламі українського бренду одягу Fabric 17 - позуючи і у вечірніх сукнях, і в кежуал, і в піжамах.
Також легкоатлетка засвітилася у рекламі бренду взуття, одягу, аксесуарів та прикрас BIMBA Y LOLA. І засобів догляду за руками та ногами Trihard. А ще рекламувала мережу заправних станцій WOG та вітаміни і харчові добавки для спортсменів Relive Balance.
Тривалі рекламні кампанії великих брендів приносили Марині до 5-6 тисяч доларів на рік, а публікацію матеріалів на постійній основі протягом місяця у сторіс спортсменка оцінює від 12 до 25 тисяч гривень.
Серед проєктів Марини Бех-Романчук є вітаміни для спортсменів. Фото: інстаграм Марина Бех-Романчук
Дар'я Білодід – амбасадорка футбольного клубу та обличчя adidas Ukraine
У Дар'ї Білодід на спортивній ниві непрості часи. Невезіння на літніх Олімпійських іграх стало для неї сильним ударом. Але це не заважає спортсменці бути успішною поза дзюдо. До неї стоїть черга з рекламодавців, та й у Instagram спортсменка дуже активна: подорожі, яскраві образи, гламурні фото з тренувань – Дар'я має 484 тисячі підписників.
Дзюдоїстка, як і Еліна Світоліна, є обличчям adidas Ukraine та амбасадоркою футбольного клубу «Металіст 1925».
Рекламує воду "aqua Миргород" та стала обличчям косметичного бренду Dermacolla. Мультибрендовий простір DOMINO – ритейлер, що спеціалізується на одязі, взутті та аксесуарах класу luxury - також вибрав для своєї реклами образ іменитої спортсменки. А трохи раніше Білодід знялася у спільній рекламі з JerryHeil для брендів adidas Originals та KSENIASCHNAIDER.
З такою фігурою, як у Дар'ї Білодід, рекламувати можна все що завгодно. Фото: ФБ Дар'я Белодєд
Ярослава Магучіх – обличчя Puma та Omega
Хто максимально успішний на всіх фронтах, то це Ярослава Магучіх. Минулий рік для неї був максимально продуктивним – золото Олімпійських ігор, світовий рекорд, перемоги практично на всіх змаганнях, де вона брала участь. Про Ярославу говорять скрізь - як у світі спорту, так і поза ним. У рекламодавців спортсменка теж дуже популярна, всіх підкуповує образ молодої, успішної, сильної, незалежної та красивої українки.
Ярослава давно є обличчям бренду Puma і завжди виступає на змаганнях саме в екіпіруванні цього бренду. Також вона рекламує воду ReO. З елітних речей – рекламує годинники Omega і розповідає своїм підписникам у соцмережах про те, що має три моделі Omega: Speedmaster, Omega Seamaster та seamaster AquaTerra, вартість яких від 300 до 400 тисяч гривень.
Як розповідала в одному зі своїх інтерв'ю менеджер Ярослави Магучіх, прибуток від реклами у неї коливається в діапазоні від 280 до 640 тисяч доларів на рік.
Ярослава не тільки обличчя бренду Omega, але й активний користувач годинників цієї марки. Фото: Інстаграм Ярослави Магучих
Ольга Харлан – старий друг Red Bull та Nike
Найтитулованіша спортсменка в історії України та легендарна фехтувальниця Ольга Харлан вже давно є обличчям таких брендів, як Red Bull та Nike. А нещодавно Ольга спільно з RIOTDIVISION і UAnimals створили спільний дроп футболок, кошти від продажу яких підуть на купівлю спеціальних аптечок для службових собак. А борди у колаборації із київським рестораном «Веранда на Дніпрі» досі можна бачити на вулицях столиці.
Із Red Bull Ольга Харлан співпрацює вже давно. Фото: redbull.com