![Нафтогаз розповів, що робити, якщо загубилася чи не прийшла квитанція за газ](https://thumbor.my.ua/T5J-86ohom5Caxj3lUr8SXoxJWg=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2F42176d50a73b7cd4a58ea8b4ffa33427.jpg)
Нафтогаз розповів, що робити, якщо загубилася чи не прийшла квитанція за газ
Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" впроваджує інноваційний підхід до комунікації зі своїми клієнтами, заохочуючи їх відмовитися від традиційних паперових платіжок на користь зручних цифрових сервісів.
Якщо паперова платіжка за газ загубилася, клієнтам "Нафтогазу" не варто турбуватися. Компанія пропонує кілька простих способів отримати інформацію про рахунок. Насамперед, найзручнішим варіантом є особистий кабінет на офіційному сайті my.gas.ua, де можна миттєво переглянути актуальний рахунок та здійснити оплату.
Альтернативою слугують офіційні чат-боти компанії у месенджерах Viber та Telegram. Достатньо написати боту, і він одразу надасть всю необхідну інформацію про платіж. За потреби детальної консультації клієнти можуть звернутися до телефонного контакт-центру компанії або особисто відвідати найближче відділення "Нафтогазу".
![Нафтогаз розповів, що робити, якщо загубилася чи не прийшла квитанція за газ - Фото 1](https://thumbor.my.ua/idmYYMti4IRQqKpwr1XroD7oIGg=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2F8c0eb8acaa2847b02deff0f2c6123d8d.jpg)
Важливо знати, що онлайн-рахунок стає доступним вже 10-го числа кожного місяця, тоді як паперова версія з'являється лише після 20-го числа. Тому електронні сервіси набагато оперативніші та зручніші для споживачів.
Додатковою перевагою використання онлайн-платіжок є внесок у збереження навколишнього середовища, адже це дозволяє скоротити використання паперових носіїв та зменшити кількість побутових відходів.
Якщо клієнт не отримав паперову платіжку, це може бути пов'язано з кількома причинами: наявністю переплати, попередньою оплатою до 12 числа або вже активованим електронним сервісом.
"Наша мета – зробити комунікацію з клієнтами максимально простою, прозорою та технологічною", – зазначають представники "Нафтогазу".
Раніше "Нафтогаз" змінив умови для субсидій: від споживачів газу вимагатимуть довідку.
![loader](/files/images/preloader.gif)