/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fe302f92422b82e85a4406f4d89ba603c.jpg)
«Почалась нова ера»: OpenAI запустила першу у своїй історії рекламу штучного інтелекту — за $14 млн на Супербоулі
OpenAI дебютувала на цьогорічному Супербоулі з однохвилинним промовідео, яке ставить штучний інтелект поряд із найбільшими інноваціями людства.
Реклама простежує технологічну еволюцію людства через характерний стиль анімації, який перетворює абстрактні крапки на культові зображення прогресу — від ранніх інструментів, таких як вогонь і колесо, до сучасних проривів, таких як секвенування ДНК і дослідження космосу. Кульмінацією відео стає натяк на програми штучного інтелекту і власне сам ChatGPT.
Розміщення проморолика обійшлось компанії приблизно у $14 млн, зазначає The Verge.
Розробкою реклами займалась нова директорка з маркетингу OpenAI Кейт Роуч і саме вона вирішила не згадувати у відео AGI (суперінтелект), розробка якого є ключовою місією компанії, а зосередитись на аудиторії, яка нічого не знає про ШІ:
«Ми хочемо, аби це відео було актуальним для аудиторії, яка дивиться Супербоул. І це десятки мільйонів людей, які не знайомі зі штучним інтелектом».
Зазначається, що під час створення відео був використаний власний інструмент OpenAI — відеогенератор Sora — утім його задача полягала виключно у створенні ідей, тоді як саму анімацію малювали люди.
«Це свято людської творчості та розширення людської творчості», — коментує Роуч.
Реклама вийшла у переломний для OpenAI момент: окрім того, що компанія стикнулась з неочікуваною конкуренцією зі сторони китайської DeepSeek, цьогоріч вона націлилась на оцінку у $300 млрд та має плани оформити дохід у розмірі $11,6 млрд вже цього року.
На сьогодні в основного інструмента OpenAI, чатбота ChatGPT, близько 400 млн користувачів по всьому світу. Раніше гендиректор компанії Сем Альтман оголошував про сміливі плани щодо того, щоб їхній ШІ використовувала кожна восьма людина на планеті.

