Valve вирішила вдарити по нав’язливій рекламі в іграх на Steam, оголосивши нові правила з винятками. Платформа заборонила ігри, де гравців змушують дивитися рекламу або де вона закриває ігровий процес.
В оновленій документації Steamworks Valve зазначає: жодна гра не може вимагати від гравців перегляду реклами для продовження гри або отримання ігрових переваг.
«Розробники не повинні використовувати платну рекламу як бізнес-модель у своїй грі», — йдеться в інструкціях Valve. «Наприклад, вимагати від гравців дивитися або іншим чином взаємодіяти з рекламою, щоб грати, або приховувати ігровий процес за рекламою. Якщо бізнес-модель вашої гри базується на рекламі на інших платформах, вам потрібно буде видалити ці елементи перед публікацією в Steam».
SteamDB в Bluesky додала, що сама політика щодо реклами не є новою.
«Це нова політика, але так було принаймні 5 років, як видно на сторінці цін, просто окремої сторінки не було», — пише SteamDB.
Розробникам доведеться знайти інші способи монетизації своїх ігор. Варто очікувати, що тепер побільшає авансових платежів або платних DLC в, так би мовити, «безплатних» іграх.
Повністю рекламу не заборонили — не «руйнівну» та доречну в контексті гри залишать. Наприклад, рекламні щити або косметичні елементи реальних брендів.
У сучасних іграх є приклади органічної реклами: у Death Stranding Хідео Кодзіми банки Monster Energy стали частиною геймплею, а в ексклюзиві для Xbox 360 Alan Wake бачили різні рекламні щити з реальною рекламою.
Можливо крок Valve стане поштовхом для інших платформ теж переглянули свою політику щодо реклами в іграх, а тим часом для індустрії ігор це вже стало «червоним» сигналом.
Джерело: Steam