Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 р в модернізацію бізнесу в Україні
Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 р в модернізацію бізнесу в Україні

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 р в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé у 2025 році має намір інвестувати 8 млрд грн у свою комерційну діяльність в Україні, зокрема, у просування своїх товарів у торгівельних мережах, а також 1,5 млрд грн у модернізацію своїх заводів для покращення своєї продукції. Про це повідомляє Інтерфакс-Україна, пише agronews.ua.

“До 2025 року категорія споживчих товарів буде рости. Але 2025 року всі відчують дуже великий тиск на маржу. Не можна все перекладати тільки на споживачів, тому що інфляція в країні вже велика. Нам доведеться попрацювати, щоб створити правильний наратив про схему нашого бізнесу”, – повідомив СЕО компанії в Україні та Південно-Східній Європі Алессандро Дзанеллі на “Global Outlook Enduring Change!”, організованому Європейською Бізнес Асоціацією.

Дзанеллі порадив підприємцям визначитися з рушійними силами свого бізнесу, зрозуміти, що створює споживчу здатність і працювати над підвищенням ефективності.

Говорячи про Nestlé в Україні, він зауважив, що компанія 2025 року має намір нарощувати свою присутність в Україні, для чого планує інвестувати у комерційну діяльність, зокрема, в просування споживчих товарів у торгівельних мережах близько 8 млрд грн. Крім того, близько 1,5 млрд грн буде проінвестовано в покращення стану заводів компанії.

СЕО Nestlé в Україні додав, що компанія вже шість місяців зволікає із запуском нового заводу у Волинській області через постійні повітряні небезпеки, брак будівельників і робочої сили, але має намір реалізувати свій запуск у березні 2025 року.

Дзанеллі наголосив, що уряду варто актуалізувати зв’язок із бізнесом і допомагати йому розвивати економіку, щоб інвестори могли знайти розуміти перспективи реалізації своїх інвестицій. Особливо у випадку, коли майбутня фабрика експортуватиме 85% своїх виробів і буде робити внесок у бюджет країни і впливатиме на європейські ринки.

Він також акцентував увагу на тому, що не зважаючи на війну український споживчий ринок розвивається, зокрема, в сегменті споживчих товарів.

“Обсяг, а також цінова політика будуть основною силою його зростання. Це буде результатом постійної корекції та адаптації бізнес-моделі, яка досить сильна в Україні. Ринок втратив (через повномасштабну війну) 10 мільйонів споживачів, але зростання продовжується. Є багато трендів, велика поляризація. Споживачі хочуть бачити швидший і швидший процес. Бізнес розуміє таку фантастичну тенденцію і кидається в цю гру”, – розказів CEO.

З огляду на проблеми з енергопостачанням, Дзанеллі попередив, що в компанії прогнозують дефіцит електроенергії влітку, що змусить споживачів скоригувати поведінку закупівель, зокрема, партії придбаної продукції стануть суттєво меншими. Бізнесу варто це врахувати.

Крім того, керівник Nestlé в Україні привернув увагу на ріст електронної комерції в Україні в умовах війни. За його інформацією, приблизно 30% споживачів, що мешкають у великих містах, постійно щось купують в інтернеті. Тож виробникам продуктів харчування потрібно приділяти увагу електронній комерції, щоб обслуговувати своїх шанувальників, і відповідно скоригувати бюджети на просування та рекламу своїх товарів.

Дзанеллі зауважив, що наразі в Україні через інфляцію близько 50-55% купівельних операцій відбувається за акційними цінами. Відтак чимало торгівельних мереж, щоб генерувати потік відвідувачів, спонукають виробників проводити більше рекламних кампаній. Саме тому Nestlé в Україні передбачила відповідні витрати на 2025 рік.

Nestlé – одна з найбільших компаній світу у сфері виробництва продуктів харчування та напоїв, представлена у 187 країнах. Пропонує широкий асортимент продуктів і послуг для сімей і домашніх тварин. Має понад 2000 торгових марок.

Nestlé розпочала діяльність в Україні у 1994 році з відкриття представництва, у 1998 році придбала контрольний пакет акцій ЗАТ “Львівська кондитерська фабрика “Світоч”, а з 2018 року володіє 100% акцій підприємства.

У 2010 році Nestlé SA придбала ТОВ “Техноком” у Харкові, виробника продуктів швидкого приготування під ТМ “Мівіна”. У 2012 році у Львові було створено Nestlé Business Service (NBS Europe), який є одним із семи сервісних центрів Nestlé у світі та надає послуги з підтримки підрозділів Nestlé у більш ніж 40 країнах світу.

Бізнес Nestlé в Україні представлений такими напрямками: кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія (холодні соуси, приправи, супи, продукти швидкого приготування), дитяче та спеціальне харчування, готові сніданки, корми для домашніх тварин.



Перегляди: 0
Джерело матеріала
loader
loader