![Тарифний зашморг Lifecell: власники кнопкових телефонів скаржаться на відвертий грабіж](https://thumbor.my.ua/Qft8SHsvqh8x-A1l-0mKFYUA8es=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F919449cdeb7a354d19cfa3fd7dd69544.jpg)
Тарифний зашморг Lifecell: власники кнопкових телефонів скаржаться на відвертий грабіж
Власники кнопкових телефонів скаржаться, що мобільний оператор Lifecell займається відвертим грабунком. Про це свідчать коментарі абонентів на офіційній facebook-сторінці компанії.
На оператора поскаржився абонент, який має звичайний кнопковий телефон і обслуговується в рамках тарифу "Дзвінки без меж". За його словами, крім високих цін на зв'язок оператор неприємно дивує й іншими діями.
"Крім того, що ціни на тарифи підняли захмарні, то ще й почали займатися дрібним шахрайством", - написав українець.
Так абонент стверджує, що після поповнення рахунку у нього списали гроші нібито за інтернет, яким він зовсім не користується. Незабаром невідомий платіж повторився. При цьому у службі підтримки Lifecell чоловікові допомогти не змогли.
"Інтернет не включався! Після поповнення крадуть 15₴ начебто за інтернет (у кнопочнику), потім через кілька годин крадуть ще 15₴ (знову ні за що). Якщо вже на рахунку є гроші, то їх обов'язково вкрадуть. Оператори всі "на морозі" тікають з чату без допомоги та вирішення питання!", - поділився абонент.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, лояльність більше не працює: Vodafone ігнорує багаторічних абонентів – на що скаржаться українці
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв"Київстар" скасовує популярний пільговий тариф: яку альтернативу пропонує, зокрема, пенсіонерам.
![loader](/files/images/preloader.gif)