/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F6687bb2223eb047df95d9cd16dfea440.jpg)
Головний нафтовий порт у Росії працює в обхід санкцій
Нафтовий порт обходить санкції
Від 30 січня до 16 лютого 16 танкерів перевезли східносибірсько-тихоокеанську нафту, причому жоден із цих танкерів не потрапив під американські санкції, передає 24 Канал з посиланням на Bloomberg.
Половина з цих суден вперше займалась транспортуванням цього типу нафти. Щоб не потрапити під обмеження, трейдери використовують прапори інших країн.
Більшість нових танкерів плавали під прапорами Панами, Островів Кука, Сьєрра-Леоне та Джибуті. Майже всі відправлення нафти були спрямовані до Китаю, в порти міст Дундін, Хуейчжоу та Дунцзякоу.
Цікаво! Судна належали компаніям з Шанхаю, Гонконгу та Сейшельських островів.
Вплив санкцій
Після введення санкцій США, вартість фрахту з порту Козьміно до Азії зросла. Триденна або п'ятиденна поїздка до Китаю коштувала до 5 мільйонів доларів, тоді як раніше ціна була 1,5 мільйона доларів. Проте, після підвищення, ціни на фрахт почали знову знижуватись.
Зауважте! Росія збільшила експорт нафти шляхом використання нових танкерів і техніки перевантаження нафти з одного судна на інше. Однак, попри ці зусилля, доставка нафти клієнтам все ще супроводжується проблемами: завантажені танкери часто змушені стояти в очікуванні.
