/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fb06a76e29752f5597b473c3fe4364bad.jpg)
Культурний і гастрономічний центр: у Києві представили проєкт відродження Житнього ринку
Про те, як може змінитись Житній і які плани архітекторів, розповідає 24 Канал. Зазначається, що компанія Inzhur інвестувала у розробку проєкту Житнього 100 тисяч євро.
Як може виглядати оновлений Житній ринок
Концепцію оновлення Житнього підготували міжнародне консалтингове агентство Colliers, яке спеціалізується на комерційній нерухомості, й провідне українське архітектурно-інжинірингове бюро AVR Development.
За словами компанії Inzhur, головна мета – це перетворити Житній ринок на культурний і гастрономічний центр міста, зберігши його архітектурну автентичність і основну функцію.
Сучасний ринок – це точка тяжіння для містян і туристів. Таким і має бути Житній. Таким його роблять люди, які тут працюють. Ми хочемо зберегти це і підсилити – створити місце для розвитку українських фермерів та підприємців, бо вони невіддільна складова Житнього,
– розповів засновник і CEO Inzhur Андрій Журжій.
Свою думку також висловив заступник голови КМДА Валентин Мондриївський. За його словами, міська влада, бізнес і громадськість мають спільну мету – зберегти Житній ринок. Мондриївський додав, що зараз є різні думки та ідеї, як це зробити, однак втілювати їх потрібно в колаборації з бізнесом та активною громадськістю.
Зі свого боку ми врахуємо всі попередні помилки з операційною системою ринку, щоб дати Житньому нове життя. Він справді може стати таким, яким ми його уявляємо. Всі разом – ми це зробимо,
– підсумував заступник голови КМДА.
Як може виглядати оновлений Житній ринок / Фото: пресслужба Inzhur
Зазначається, що інтер'єр нового Житнього – це поєднання сучасного оздоблення з атмосферою крафту. Освітлення також стало важливим елементом проєкту – там на стелю транслюватимуть тематичні відеопроєкції під кожен захід або подію.
За розрахунками, після реконструкції Житній відвідуватимуть 5 – 10 тисяч людей щодня.

