/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2Fc3ce4678c6b3331d8038e4c6e5a78af6.jpg)
Тривале зберігання та адаптація продуктів: яку молочку шукає ринок Близького Сходу
Для українських виробників молочної продукції міжнародна виставка Gulfood (м. Дубай, ОАЕ) стала особливою, адже цього року вперше Україна була представлена Національним молочним стендом. П’ять виробників демонстрували свої продукти, і для всіх компаній це був перший досвід експонування на Gulfood.
Про враження, результати роботи на виставці та подальші експортні стратегії AgroPortal.ua запитав у компаній-учасниць Gulfood-2025.
Зміцнити свою присутність на нових ринках і відкрити нові можливості
Молочна компанія «Галичина», яка є одним із лідерів у виробництві українських кисломолочних продуктів і йогуртів, має широкий асортимент продукції та реалізує її під чотирма торговими марками: ТМ «Галичина», ТМ «Ґо Карпати», ТМ Yommy та ТМ «Галичанське».
Компанія експортує кисломолочну продукцію до 7 країн світу, а також промислову групу товарів (сухе знежирене молоко та масло моноліт) — ще до 8 країн.

