Українка втратила 15 000 грн через халатність ПриватБанку: може повторитися з кожним
Українка втратила 15 000 грн через халатність ПриватБанку: може повторитися з кожним

Українка втратила 15 000 грн через халатність ПриватБанку: може повторитися з кожним

Клієнтка ПриватБанку втратила 15 000 гривень через збій у банкоматі та подальшу халатність співробітників фінустанови. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".

Українка заявила, що скористалася банкоматом Ощадбанку, щоб зняти 15 000 гривень зі своєї картки ПриватБанку. Однак операція завершилася помилкою - кошти не було отримано.

Банкомат ПриватБанку. Фото: скрін youtube

"Наприкінці лютого знімала гроші у банкоматі Ощадбанку з картки ПриватБанку, сума 15000 грн, банкомат показав, що провів операцію, гроші з картки списалися, але вони не були видані", - поділилася жінка.

Клієнтка відразу ж зателефонувала на гарячу лінію ПриватБанку, де її запевнили, що заявка на повернення вже зареєстрована, гроші повернуться автоматично. Спершу сказали чекати 30 хвилин, потім кілька днів.

Банкомат ПриватБанку. Фото: скрін youtube

Оскільки майже через тиждень питання не зрушувалося з мертвої точки, українка вирішила особисто звернутись до відділення "Привату", де почула, що шансів на повернення коштів уже немає.

"Коли на шостий день заявка продовжувала висіти в інтернет-банкінгу без змін, то пішла до фізичного банку. Там уже сказали, що вони не змогли підтвердити, що гроші не знялися та оскільки я прийшла вже на шостий день, то заяв чи скарг не прийматимуть", - обурилася клієнтка.

У банку заявили, що клієнтка може спробувати домогтися повернення грошей через суд, але попередили, що це може обійтися недешево.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк блокує картки за зняття готівки: проблемно отримати навіть 500 грн.

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader