/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F3%2F69bf78c636129c7ac30d32ab57c75b6e.png)
Абоненти "Київстару" можуть перевірити, за що платять: як дізнатися, куди діваються гроші з рахунку
Абоненти мобільного оператора Київстарможуть безкоштовно отримати інформацію про використані послуги за потрібний період, повідомляє Politeka.net.
Подробиці розкрили у прес-службі компанії. Там уточнили, що це дозволяє контролювати витрати та відстежувати, куди зникають кошти з рахунку.
Крім того, користувачі мають можливість дізнатися всі деталі свого тарифного плану безпосередньо у свого оператора. Це стане в нагоді тим, хто пропустив повідомлення про зміни в тарифах або забув їх умови.
Абоненти цього мобільного оператора можуть перевірити інформацію про свій тариф кількома способами:
- через запит *100*01*2#;
- авторизувавшись на сайті та відкривши розділ «Тарифи»;
- у додатку «Мій Київстар»;
- зателефонувавши за номером 466*66.
Нагадаємо також, що якщо ваш поточний план не відповідає потребам, зміна може стати вигідним рішенням. Наприклад, абоненти можуть змінити його кількома способами. Як зазначають у компанії, мобільний план можна змінити:
- за номером 477 або 477*1;
- у офіційному мобільному додатку у розділі Усі тарифи;
- набравши номер 466;
- через офіційний сайт компанії.
Поповнювати рахунок заздалегідь не варто. Спочатку переконайтеся, що новий підключено, а потім поповнюйте. Оплатити вартість можна на сайті та в додатку без жодних комісій.
Останні новини України:
Нагадаємо Politeka писала, "Київстар", Vodafone і lifecell хочуть змінити статус: в Раду подано законопроєкт.
Також Politeka писала, "Київстар" змінить вартість тарифів: українців попередили про нове подорожчання.

