/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F58855e175f5998f214317184d9e7718f.jpg)
Майже 70% гравців не вважають трасування променів необхідним — через 7 років після його появи
Трасування променів з’явилося у 2018 році як прорив у графіці, але геймери розділилися на табори щодо необхідності цієї «фішки».
Через сім років геймери суттєво не захопилися функцією. Частіше за все скарги стосуються падіння продуктивності та відсутності значних візуальних покращень, які не виправдовують додаткове навантаження на «залізо». Наприклад, нещодавній анонс демо Half-Life 2 RTX довів, що вона буде випробовувати ваше «залізо».
В опитуванні 67,3% гравців сказали, що RT — це скоріше опціональна «фішка», а не стандарт, який варто обов’язково впроваджувати в іграх. Причина проста: значне падіння продуктивності через невелику різницю у візуальній якості. Два роки тому кількість гравців, які так думали була менша — 50%.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fcdd2c90d6c4afb45474dbfb75e2543c7.jpg)
Технічні проблеми відчувають навіть сучасні відеокарти, які не можуть забезпечити стабільну частоту кадрів у багатьох іграх з активованим RT. Умовно Cyberpunk 2077 виглядає приголомшливо з трасуванням променів, але навіть на топовому «залізі» гра часто просідає з FPS.
В обговоренні на форумі NeoGAF, що геймери помітили, що візуальна якість гри не обов’язково залежить від технології RT. Death Stranding, Kingdom Come: Deliverance 2, Stellar Blade — всі ці ігри чудові без трасування променів, завдяки хорошій роботі з освітленням та текстурами.
«Я вдячний, якщо в іграх є RT, але якщо немає — я все одно задоволений. Краще мати хороші текстури, фізику та стабільний FPS. Раніше я завжди шукав функції RT в іграх, а також переглядав відео, якщо в ній є функція RT , або я просив додати RT. Але моя думка змінилася після того, як я побачив стільки ігор, які постраждали від додавання функції RT», — зазначив один із гравців.
Гравці погоджуються, що колись RT стане обов’язковою частиною ігор, але для цього знадобиться 10-15 років. Для прориву потрібні середні відеокарти, які будуть потужнішими за RTX 4090 і зможуть обробляти RT без значного падіння FPS. А поки що більшість гравців воліють вимикати RT, щоб отримати стабільні 60 або 120 FPS. Цілком ймовірно, що цей тренд збережеться ще на кілька років (або як дехто вважає десятиліття).
Джерело: Tech4Gamers

