/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fcd91a98f0d3838406ea5c0aac299a804.jpg)
Кількість підписників на платну музику в США вперше перевищила позначку в 100 мільйонів
Згідно з новим звітом Американської асоціації звукозаписної індустрії (RIAA) , минулого року США вперше в історії перетнули позначку в 100 мільйонів платних абонентів для послуг потокового передавання музики.
Кількість абонентів зросла з 96,8 мільйона у 2023 році, приріст у річному обчисленні приблизно на 3%. У звіті RIAA говориться, що ці цифри знижують послуги обмеженого рівня, які мають обмеження доступу до пристроїв і доступність каталогу, і враховують багатокористувацькі підписки (наприклад, сімейні плани) як одну.
Згідно з даними Digital Music News , Spotify домінує на ринку США з часткою ринку в 36%, за нею йде Apple Music з 30,7%. Відповідно до звіту Bloomberg, опублікованого в січні , Spotify має 55 мільйонів платних передплатників у країні — на відміну від показників RIAA, Spotify, ймовірно, розбиває багатокористувацькі підписки.
Дохід від потокового передавання становив величезну частину загального доходу від музики — 84% у 2024 році. Дохід від потокового передавання в розмірі 14,9 мільярда доларів США надійшов від платних підписок, рекламних сервісів, цифрового та індивідуального радіо, платформ соціальних мереж і цифрових додатків для фітнесу. Наступним великим рушієм доходу від музики були продажі фізичних копій, що становили 11% від загального доходу.
У звіті зазначається, що доходи від платних підписок підскочили на 5% порівняно з минулим роком і склали 11,7 мільярда доларів, що становить 79% загальних доходів від потокового передавання.
За останні кілька років усі сервіси, включаючи Spotify , Apple Music і YouTube, підвищили ціни на свої підписки. Це також може бути чинником, що сприяє збільшенню доходу через платні підписки.
