Водій подав позов на компанію Ferrari через недолік гальм, що призвів до того, що 488 впала в ставок
Водій подав позов на компанію Ferrari через недолік гальм, що призвів до того, що 488 впала в ставок

Водій подав позов на компанію Ferrari через недолік гальм, що призвів до того, що 488 впала в ставок

У 2021 році автомобіль Ferrari 488 GTB власника втратив гальмівну рідину, що змусило його кинути машину в ставок.Ferrari випустила дві відкликання через проблеми з гальмами, які виникли через поганий кришка резервуара.Суддя США відхилив деякі вимоги, але їх можна змінити та подати знову.Коли виникають проблеми з Ferrari, вони дійсно виникають. Італійський виробник розкоші стикається з судовим позовом у США через відмову гальмів, яка, як стверджується, спричинила власника 488 GTB врізатися у ставок. Посклади перші спроби подати колективний позов, суддя з Нью-Джерсі відхилив цю вимогу в цьому місяці, хоча її можна виправити та подати знову.Ці правові дії були подані незабаром після того, як Ferrari відкликала понад 10 000 автомобілів у США через проблеми з гальмовою системою, що може протікати рідину. Відкликання стосувалося різноманітних моделей, у тому числі 458 Italia, 458 Spider, 458 Speciale, 488 GTB та 488 Spider, щоб зазначити лише деякі. У 2022 році.Це нове відкликання призвело до значного збільшення списку моделей, які постраждали, включаючи 430, 612 Scaglietti, F60 America, F8 Spider, F8 Tributo, Roma, California, California T, F12 Berlinetta, F12 TDF, FF, GTC4 Lusso, GTC4 Lusso T, LaFerrari, LaFerrari Aperta та Portofino. За словами Ferrari, кришка резервуара гальмівної рідини не забезпечувала належної вентиляції для гальмівної системи, і виробник попросив дилерів замінити кришки.Проте, за словами власників, заміна кришки резервуара гальм є лише тимчасовим відновленням і не вирішує якісь проблеми, зокрема з тим, що заднє ущільнення може випадати з місця, викликаючи витік гальмівної рідини з головного циліндра в підсилювач гальм. У позові зазначається, що Ferrari також повинна була б замінити головні циліндри.Позов був поданий семеро клієнтів, які володіють автомобілями, зокрема 488 GTB, 430 Spider, California, 488 GTB, California T, 488 Spider та 458 Italia.Власник Ferrari 488 GTB, Джеффрі Роуз, є головним позивачем. У червні 2020 року він придбав передпроданий 488 GTB у дилера, але приблизно через рік на екрані з’явилось повідомлення “низький рівень гальмівної рідини”. Він обережно поїхав додому і спробував припаркувати машину. Однак гальма перестали працювати, і вона повільно почала котитися по його подвір’ю. Він “панічно розстібнув пас безпеки” і стрибнув з машини, перш ніж вона котилася у ставок позаду його будинку.Наприкінці 2022 року суддя відхилив позов, але позивачам було дозволено виправити його і подати новий позов. І вони зробили саме це. Зараз деякі аспекти цього нового позову були затверджені, тоді як інші були відхилені судом.Згідно з, суддя Джамел К. Семпер відхилив декілька вимог проти Ferrari, включаючи національні вимоги про колективну дію. Важливо зауважити, що ці вимоги були відхилені без попереднього погодження, що означає, що їх можна змінити та подати знову.Як це зазвичай відбувається, існує ймовірність того, що цей позов повільно рухатиметься через суди і може зайняти роки до остаточного відхилення або узгодження.

Джерело матеріала
loader