/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F45%2F3bbf916e064ed6968092b2a1d41134b2.jpg)
"Треба перерахувати в банках Рево": дивна реклама Міноборони "для найменших" насмішила мережу
Цільова аудиторія деяких плакатів ще не закінчила школу
В Україні розширився перелік бригад, які беруть участь у програмі 18-24. На тлі цього в Міноборони, очевидно, вважали, що настав час готувати рекламу з урахуванням інтересів молодшого покоління.
Втім, деякі плакати явно розраховані на "найменших". Через це в мережі почалося активне обговорення, хоча в МОУ поки не повідомляли, чи справді це їхня реклама, чи просто провокація.
Як відомо, програма "Контракт 18-24" – це добровільна ініціатива для українців віком від 18 до 24 років. Учасники одержують грошову винагороду у розмірі мільйона гривень, з яких 200 000 гривень виплачуються одразу після підписання контракту, решта – під час служби.
На плакатах видно, що рекламники спробували перерахувати ці гроші у більш "зрозумілу" для молоді валюту. Для цього вони порахували, скільки за ці гроші можна купити років преміумпідписки на Netflix.
Однак, знайшлися і плакати з більш сумнівним змістом. Наприклад, на одному з них запропонували перерахувати мільйон гривень на робукси – валюту платформи для створення ігор Roblox.
Як відомо, обидві платформи дуже популярні в Україні та мають, за приблизними оцінками, 300-600 тисяч активних користувачів. Але якщо у Netflix основна аудиторія це люди віком 25-35 років, то Roblox в основному має аудиторію серед дітей та підлітків 7-17 років, що дещо замало для проходження служби в лавах Збройних сил.
Повз це не змогли пройти користувачі мережі.
Раніше "Телеграф" також писав, що в Третій штурмовій критикували "Контракти 18-24". Дмитро Кухарчук, начальник рекрутингу бригади, заявив, що Кабмін не мав права ухвалювати таке рішення.
