/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F4702878436e92c9450aba478052c07ec.jpg)
Орган захисту прав споживачів підтримує позов щодо габаритних американських пікапів, які блокують німецькі міста
Президент недавно скаржився, що Європа не купує достатньо американських автомобілів. І зараз німецька споживча асоціація взялася змусити деякі американські транспортні засоби ще складніше потрапляти на дороги їх країни.More: Організація з охорони навколишнього середовища та захисту прав споживачів Deutsche Umwelthilfe (DUH) вважає, що повнорозмірні американські вантажівки є занадто великими, забруднюють навколишнє середовище та становлять небезпеку, і подала позов проти Федерального відомства з автомобільного транспорту () з метою змусити його надати інформацію про вантажівки, що працюють в країні.Чому Американські Пікапи Під ПідозроюВеликі (з точки зору європейських стандартів) вантажівки, такі як Ford F-Series, різні моделі Ram та подібні пікапи від GM, не відповідають європейським регулятивам щодо типового схвалення з питань безпеки та викидів, на відміну від менших американських автомобілів, таких як Ford Mustang та .Вони викидають до дев’яти разів більше часток вуглецю оксиду, ніж звичайні європейські автомобілі, і часто не оснащені системами безпеки, які є обов’язковими в регіоні, стверджує DUH. І при довжині до 6,8 м (266 дюймів) та ширині до 2,7 м (106 дюймів) вони створюють проблеми на деяких європейських дорогах і часто зовсім не вміщаються на парковках у Європі.Кожний імпортований приклад в Європу повинен бути окремо затверджений, і в DUH турбується, що 80 відсотків з 4 025 реєстрацій у 27 країнах ЄС протягом 2023 року були здійснені в Німеччині. Майже 3000 вантажівок, що цікавлять DUH, були , хоча пікапи Stellantis лише посіли третє місце за Ford F-Series у таблиці продажу нових автомобілів у США за 2023 рік.DUH раніше просила KBA надати інформацію про дозволи на окреме затвердження для XXL , але оскільки вона відмовилася виконати прохання, захисники навколишнього середовища посилили тиск і вивели транспортну установу до суду, щоб змусити її надати запитані дані, посилаючись на Закон про інформацію щодо навколишнього середовища.More: „Допускаються великі кліматичні шкоди та підвищене ризик серйозних дорожньо-транспортних пригод”, доповідає Юрген Реш, Федеральний директор DUH, дозволяючи вантажівкам уникати регламентів типового затвердження.Реш та DUH закликають німецький уряд застосовувати великі податки та обмеження на паркування, щоб обмежити привабливість вантажівок та зменшити їхню кількість у країні.

