/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F78ac5c23a4de07625644c1a0e7bb8c91.jpg)
ДПС оголосили про зміни для платників податків: що треба знати
Державна податкова служба України оновила правила отримання електронної виписки з реєстру платників ПДВ.
Відтепер все стало простіше - можна отримати документ, не виходячи з дому, пише "ДПС".
ДПС впровадила зручну процедуру, яка дозволяє отримати витяг про статус платника ПДВ в електронному форматі. Тепер замість паперових довідок достатньо зробити кілька кліків у персональному е-кабінеті. Після відправлення запиту, витяг можна буде отримати на електронну пошту або у власному кабінеті платника податків.
Важливо, що запит надсилається за допомогою форми з ідентифікатором J/F1300406. Саме за цією формою і надають електронну виписку. У ній містяться не лише основні дані про підприємство або фізичну особу-підприємця, але й актуальна інформація про статус платника ПДВ, а також відомості щодо можливого анулювання реєстрації.
Дані щодо контрагентів також можна знайти у виписці, що дуже корисно для перевірки партнерів перед укладанням угод. Цю інформацію ДПС розміщує у розділі "Реєстри" в електронному кабінеті, де зручно все переглядати й завантажувати.
Не зважаючи на те, що на Україну напала росія, країна продовжує модернізувати державні сервіси. Українська влада робить усе можливе, щоб спростити доступ до важливої інформації та забезпечити прозорість у сфері оподаткування.
Раніше ми повідомляли, перекази з картки на картку: які операції не зацікавлять податкову?
Шалене підвищення податків: нардеп роз'яснив скандальну інформацію - детальніше на Знай.ua.

