/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fbdd9e3c3b3a24c9d43f9866763d93b33.jpg)
Милосердний Генрі? Геймер пройшов Kingdom Come: Deliverance 2 без вбивств
В Kingdom Come: Deliverance 2 виявляється можна перетворитися на «середньовічного Бетмена».
KCD2, яка одразу сподобалася гравцям, відома реалістичною бойовою системою, де чимало сутичок перетворюються на бій до смерті. Але користувач Reddit Hamfinity зміг пройти гру без жодного вбивства — ані людини, ані тварини. Він бився так, аби не вбивати: нокаути, ухиляння, переконання у діалогах і навіть закони фізики.
Основна тактика гравця – нокаути та беззбройний бій. Коли була можливість уникнути конфлікту, він використовував харизму Генрі, щоб переконати ворогів не битися. Якщо ж сутичка була неминучою, гравець або нокаутував опонентів, або чекав, поки хтось інший завдасть смертельного удару.
Хоча в грі бувають моменти, де не дають можливості залишити ворогів у живих. Наприклад, під час проходження квесту Via Argentum Генрі зустрічає трьох солдатів, яких неможливо нокаутувати. Що він зробив? Дав «брудну роботу» своєму псу Рябку. В іншому квесті «Вихід» гра змушує знищити групу ворогів. Hamfinity знайшов обхідний шлях: він використовував силу тяжіння і чекав. Вороги просто падали з висоти й помирали, не потрапляючи в лічильник вбивств.
Попри повагу до життя NPC — геймера вела дорога криміналу. За словами Hamfinity, краще він буде дуже багато красти в персонажів, аніж вбивати. У грі немає окремого досягнення на кшталт «Піст» (закінчити гру без вживання м’яса й без вбивств жодних тварин), але воно нагадує «Милосердя» з першої Kingdom Come: Deliverance. Там гравці могли пройти сюжет без вбивств. Тож попри відсутність такої ачивки Hamfinity захотів своє власне випробування.
«Стати середньовічним Бетменом було одним із моїх найвеселіших ігрових вражень під час першої гри Kingdom Come: Deliverance», – написав гравець.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F8ec2b7f3f2806d6cd3e2b99bd1791e6d.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F6647089564427ed63b5a00c3c36461b4.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F3a9ff577ce160c8b0e23a5c9604944a0.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F903a611ce1587d287edb83ce47effd2a.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F7c77dd1685592d0ca5c4cc6ea6f94124.jpg)
Він також додав, що бойова система змінювалася від патча до патча, тому він вирішив повністю покластися на беззбройний стиль гри. Хоча розробники з Warhorse Studios явно не розраховували на такий стиль гри, адже в деяких місіях вони буквально змушують гравців вбивати. Гравець підсумував свій досвід так: «Я відчув, що така гра справді добре пов’язана з темою Генрі, який намагається бути добрим, у той час, як його обставини змушують його бути злим».
Джерело: The Gamer
