/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F457%2F5aa9d9884360e013f992fe35fd4bfd6f.jpg)
Укрзалізниця відновила онлайн-продаж квитків після масштабної кібератаки
Укрзалізниця” відновила онлайн-продажі квитків та повернення після масштабної кібератаки, яка торкнулася ключових операційних систем компанії. Офіційне повідомлення про це було опубліковане в Телеграм-каналі “Укрзалізниці”.
Відновлення роботи сайту та застосунку тривало 89 годин безперервної роботи. Компанія зазначає, що, незважаючи на безпрецедентну атаку на інфраструктуру залізниці, вдалося запобігти витоку будь-якої інформації.
“Попри постійні атаки ворога на інфраструктуру, як онлайн, так і оффлайн, ми продовжуємо рух і стаємо ще сильнішими”, — підкреслюють в “Укрзалізниці”.
Відновлення онлайн-сервісів є важливим етапом у відновленні нормальної роботи залізниці. У компанії також зазначили, що під час кібератаки не було зупинено рух поїздів — вони продовжують курсувати за розкладом.
У роботі вокзалів та кас посилено контроль, і вони працюють у звичному режимі, що забезпечує надійність обслуговування пасажирів.
Служби кібербезпеки, серед яких фахівці кібердепартаменту СБУ, CERT-UA при Держспецзв’язку та інші партнери, продовжують працювати над відновленням усіх сервісів, зокрема тих, що безпосередньо пов’язані з обслуговуванням клієнтів.


/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F513a155d-21ae-42c5-968c-3948726a72d6.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F33b2e179ccbbf50cfa177503830c5eca.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2F89aadff52b4e3670c25efdbc01be788a.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Fd99ca0bd59b1f4c3f0ba90210c73c5a8.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F30470482328bb314cc5a48ab277154c5.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F015f54ef7c5d8a83ba550aac7cbc8a31.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F0005093419fbe2267f690408764d7d88.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F419%2Fc2e62963ba47d5992ce5482137c39ea2.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F69%2F3ad70e9b40a5470304cfb3d2e590bd57.jpg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2FWaMHsxICl-e2VxBmIN3_DLaKnJo%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2F97e574f458b12744.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F64%2F8eab5732a6b70d18de4beb2793a7b3f0.jpg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2FVMVuikpAU-Db83dZDvAFiyct6pY%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2F261379.jpg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2FtsyidIy3AvPhtTBLFvEX7APiplY%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F952072fc-5e66-483c-922a-bfc4e7c25591.jpeg)