«Укрзалізниця» відновила свої онлайн-сервіси після масштабної хакерської атаки
«Укрзалізниця» відновила свій сайт і застосунок черев 89 годин після безпрецедентної хакерської атаки на ключові операційні системи. Витоку чутливої інформації через кібернапад не було, повідомила пресслужба «Укрзалізниці» в телеграмі.
На першому етапі працюватиме лише продаж та повернення квитків на всі напрямки глибиною 20 діб. У компанії попередили, що можливі тимчасові технічні перебої у роботі через пікові перевантаження сервісу.
Наразі триває відновлення інших сервісів, насамперед клієнтських.
Компанія запевнила, що вокзали та каси по всій країні продовжують працювати у посиленому режимі, а потяги курсують за розкладом.
Нагадаємо, 23 березня стало відомо, що через технічний збій в IT-системі «Укрзалізниці» вийшли з ладу онлайн-сервіси. Тимчасово не працював продаж квитків через застосунок і сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг та довідкові послуги, а також придбання квитків через сервіс «Армія+».
Наступного дня «Укрзалізниця» повідомила, що причиною збою онлайн-систем є системна та багаторівнева хакерська атака. Перед повним відновленням із резервних копій фахівці ретельно тестували сервіси на можливі вразливості. Для відновлення «Укрзалізниця» співпрацювала з кібердепартаментом СБУ.
Фото: «Укрзалізниця»
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.


/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F952072fc-5e66-483c-922a-bfc4e7c25591.jpeg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F18bb8eff004b3b214a179556256eb432.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2Fbf1b7cb39a1eb3e68f2fe9e5aafd0296.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Ff1d1c091df30058c54f84fd192ecd00e.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F1178252c204a54ed5fca4bc64672e6f4.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F4da8a657363d11a10c2847e395db95d0.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F3%2F60fe3a2e521031526e6ec54192017433.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fd62dff9e63db4bf2f1c916b18c7c7426.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F653bd280a3ef1d531819066c2d80923d.jpg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2FWaMHsxICl-e2VxBmIN3_DLaKnJo%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2F97e574f458b12744.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F457%2F5aa9d9884360e013f992fe35fd4bfd6f.jpg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2Fnk4Osyzfjya8NDM6nQJzuAGoT64%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F513a155d-21ae-42c5-968c-3948726a72d6.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F64%2F8eab5732a6b70d18de4beb2793a7b3f0.jpg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2FVMVuikpAU-Db83dZDvAFiyct6pY%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2F261379.jpg)