"Укрзалізниця" відновила онлайн-сервіси з продажу квитків та додала нові функції
"Укрзалізниця" відновила онлайн-сервіси з продажу квитків та додала нові функції

"Укрзалізниця" відновила онлайн-сервіси з продажу квитків та додала нові функції

У суботу, 29 березня, " Укрзалізниця " повідомила про поновлення онлайн-сервісів із продажу квитків після технічних робіт. Наразі доступні нові функції, зокрема планування подорожей із пересадками, зазначає сайт УЗ.

 - Онлайн-сервіси з продажу квитків "Укрзалізниці" повернулися до нормальної роботи після переїзду на нову платформу, - зазначили у компанії. - Вночі було завершено успішний перехід, встановлено додатковий захист, і зараз активно відновлюється додатковий функціонал.

У мобільному додатку вже доступна можливість планування подорожей з пересадками. Протягом дня по черзі відновлюватимуться онлайн-табло з розкладами поїздів на станціях. Наразі черг біля вокзальних кас не спостерігається, все працює стабільно, а потяги продовжують рухатися за графіком.

При цьому в УЗ попередили, що зараз система може зазнавати тимчасових технічних перебої через пікові навантаження. Пасажирів просять користуватися онлайн-сервісами лише за необхідності. На вокзалах Києва та Львова відкриті додаткові каси для зручності пасажирів.

  • 24 березня у компанії Укрзалізниця попередили українців, що у зв'язку з масштабною хакерською атакою, на даний час продаж квитків на всі потяги в касах здійснюється виключно на найближчі дві доби.
  • 24 березня в компанії повідомили, що онлайн-системи "Укрзалізниці" зазнали масштабної кібератаки. Відновлення систем велося минулої доби і триває.
Теги за темою
Укрзалізниця
Джерело матеріала
loader
loader