/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F7be7877c9b8eb0913f51f7349ecfc83e.jpg)
Бренди відновлюють рекламу в X з обережними витратами, щоб не провокувати Ілона Маска
Великі бренди зараз виділяють невеликі суми на рекламу в платформі X, яку нещодавно придбала компанія xAI Ілона Маска. Вони намагаються уникнути конфліктів з мільярдером і не провокувати бойкот платформи, пише Financial Times.
Після того як Маск став більш впливовим за часів президентства Дональда Трампа, багато компаній обирають символічні суми для реклами в X, аби не псувати стосунки з ним. Це стало актуальним через позови Маска проти компаній, які припинили рекламу після його покупки Twitter за $44 млрд. Минулого місяця Маск додав до позову кілька великих компаній, таких як Shell, Nestlé, Pinterest і Lego.
Експерти, зокрема Лу Паскаліс, стверджують, що для брендів достатньо витратити мінімум, щоб не потрапити до списку тих, хто ігнорує платформу. Такий підхід дозволяє уникнути критики Маска, що може вплинути на акції компаній.
Зі слів джерел, Маск і генеральний директор X, Лінда Яккаріно, ставлять за мету повернути рекламні доходи платформи до рівня 2022 року. За прогнозами eMarketer, доходи X цього року зростуть до $2,3 млрд, але це все ще менше $4,1 млрд, які платформа заробила до покупки Маском.
Згідно з даними Sensor Tower, витрати на рекламу в X знизилися на 2% у 2025 році порівняно з минулим, незважаючи на повернення великих брендів, таких як Hulu і Unilever. Водночас великі рекламні агенції, як WPP і Omnicom, уклали угоди з X для встановлення річних витрат на рекламу.
Sensor Tower також повідомляє про нових рекламодавців, таких як MAGA Rock Paper Sizzle і бренд Celsius. Зростає кількість малих брендів, що використовують інструменти самообслуговування і нові ШІ-рішення, зокрема чат-бот Grok від X для автоматизації рекламних кампаній.
Однак деякі експерти, як Рубен Шройрс, не очікують повернення до колишнього рівня рекламних бюджетів на X.
