/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F86340c5a402490c0c33f8d7136414644.jpg)
Doom: The Dark Ages отримала 30 хвилин геймплею — парирування, мехи і ще більше жорстокості
Doom: The Dark Ages показала, як кардинально змінює підхід — суміш ближнього бою, величезних мехів та старого-доброго демонобою.
Ця частина є середньовічним приквелом до Doom (2016), але з основною фішкою в парируванні та ближньому бої. Цього разу Doom Slayer блокує, відбиває та б’ється з величезними демонами. А ще він літає на драконі, керує велетенським бойовим мехом і, само собою, знищує ворогів найкривавішими способами.
На відміну від Doom 2016 і Doom Eternal, які змушували гравця постійно бігати та стріляти, The Dark Ages додає нову механіку — парирування щитом. Slayer не тільки рухається, а й фіксується на місці, блокуючи атаки або відбиває снаряди прямо в обличчя демонам. Бій наразі нагадує щось середнє між класичним Doom і бойовою системою Sekiro.
Щит почне служити зброєю, яку можна метати, розрізати нею ворогів, мов циркулярною пилкою, і підпалювати їх, якщо перед цим нагріти супердробовиком. Вороги тепер використовують атаки двох типів — червоні (небезпечні) і зелені (можна парирувати). Вміння правильно блокувати та відбивати удари стає критично важливим.
Ще одна велика новинка — можливість керувати Атланом, величезним бойовим роботом, якого раніше лише згадували у всесвіті Doom. Цей металевий монстр здатний трощити ворогів кулаками завбільшки з автобус і випускати шокові хвилі, що розривають демонів на шматки. Крім того, в якийсь момент в Атлана з’являється величезний кулемет.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F936ce28b18513e45c0f8321c49d47f14.jpg)
Цікаво, що Slayer зміг осідлати дракона — кібернетичного монстра, озброєного лазерними гарматами та крилами, що світяться. Ця махіна бере участь у масштабних повітряних битвах. Наприклад, у демоверсії показали, як герой атакує дирижаблі, пробиваючись через їхні палуби, знищує гармати та тікає на своєму крилатому коні в момент вибуху.
Якщо резюмувати, то ось головні моменти демонстрації:
- Ближній бій із парируванням — гра дає змогу зупиняти атаки ворогів і відбивати снаряди назад
- Щит як зброя — його можна кидати, блокувати удари і розігрівати від пострілів, щоб підпалювати ворогів
- Керування гігантським мехом — Doom Guy може залазити у величезного бойового робота та громити демонів, як у Pacific Rim
- Політ на драконі — замість традиційних платформових моментів є місії, де герой веде повітряний бій на кібердраконі
- Жорстокіша зброя — кулемет, який буквально розриває черепи на друзки
Схоже розробники цього разу вирішили поекспериментувати з більш тактичними боями з ухилом у ближній бій. Судячи з демоверсії, це все ще стара-добра серія, але з новими механіками, які можуть змінити підхід до гри. Вихід Doom: The Dark Ages запланований на 2025 рік. Очікується, що гра вийде одночасно на основних платформах та в Game Pass. Наразі немає інформації про її реліз на Nintendo Switch 2, для якої Microsoft готує багато ігор. У Steam триває передзамовлення гри за 2449₴.
