На зламаному сайті московського метро розмістили звернення від «Укрзалізниці»
У роботі онлайн-сервісів московського метро стався збій, унаслідок якого на головній сторінці сайту з'явилося звернення від «Укрзалізниці». Про це пишуть російські медіа.
При спробі зайти на сайт московського метро користувачі бачили повідомлення української компанії про онлайн-збій: «Роботу застосунку та сайту з продажу квитків відновлено, але ще можливі перебої в їх роботі. Наразі стабілізуємо системи».
Користувачі застосунку московського метро також не можуть потрапити до кабінету та поповнити картку.
За даними сервісу Downdetector, на збої в роботі програми «Метро Москвы» російські користувачі почали скаржитися 31 березня, близько 6:00. Департамент транспорту російської столиці повідомив про можливі проблеми в роботі програми нібито «через технічні роботи».
Ймовірно, на сайті московського метро з'явилося те саме повідомлення, яке «Укрзалізниця» публікувала для українців під час масованої кібератаки 23 березня. Тоді вийшли з ладу онлайн-сервіси. Тимчасово не працював продаж квитків через застосунок і сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг та довідкові послуги, а також придбання квитків через сервіс «Армія+».
Наступного дня «Укрзалізниця» повідомила, що причиною збою онлайн-систем є системна та багаторівнева хакерська атака. Перед повним відновленням із резервних копій фахівці ретельно тестували сервіси на можливі вразливості. Для відновлення «Укрзалізниця» співпрацювала з кібердепартаментом СБУ.
27 березня «Укрзалізниця» відновила свій сайт і застосунок черев 89 годин після безпрецедентної хакерської атаки на ключові операційні системи. Витоку чутливої інформації через кібернапад не було.
Фото: Shutterstock
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.

