Шоу «Вік на вік» на Новому та Dizel Show на ICTV2. Як дивилися телеканали 17—23 березня 2025 року
Шоу «Вік на вік» на Новому та Dizel Show на ICTV2. Як дивилися телеканали 17—23 березня 2025 року

Шоу «Вік на вік» на Новому та Dizel Show на ICTV2. Як дивилися телеканали 17—23 березня 2025 року

Прем’єри, телеперегляд, рейтинги каналів за дванадцятий тиждень нового року.

«Детектор медіа» продовжує публікувати показники панелі телевимірювань Nielsen, надані департаментом досліджень та аналітики Starlight Media. Пропонуємо вашій увазі огляд результатів телеперегляду українських телеканалів, перелік найпопулярніших програм за загальною комерційною та цільовими аудиторіями, показниками медіагруп, дані перегляду марафону «Єдині новини» та короткі висновки щодо прем’єр і трендів споживання телевізійного контенту. Тижневі й місячні огляди читайте тут.

Лідери телеперегляду

Аналізованого тижня частка групи Starlight Media склала 25,11% (без змін відносно попереднього тижня). «1+1 Media» — на другому місці з часткою 17,04% (зростання 7%), Inter Media Group — на третьому місці з часткою 7,05% (зменшення 7%).

Шоу «Вік на вік» на Новому та Dizel Show на ICTV2. Як дивилися телеканали 17—23 березня 2025 року - Фото 1

Серед телеканалів першу сходинку утримує СТБ з часткою 8,28% (зростання 11% відносно попереднього тижня). На другій сходинці — Новий канал із часткою 6,58% (зменшення 11%). На третій сходинці — ICTV2 з часткою 6,02% (без змін).

На четвертій позиції — канал «2+2» з часткою 4,63% (зростання 21%). Наступний — ТЕТ із часткою 3,91% (без змін). Далі — канал НТН із часткою 3,33% (зменшення 2%). Сьоме місце — за каналом «1+1 Україна» з часткою 3,27% (без змін).

На восьмому місці — канал «Бігуді» (2,40%, зростання 9%). На дев’яту сходинку піднявся канал «Оце» (1,31%, зростання 42%). Закриває провідну десятку канал «Плюс плюс» (1,16%, зменшення 17%).

Шоу «Вік на вік» на Новому та Dizel Show на ICTV2. Як дивилися телеканали 17—23 березня 2025 року - Фото 2

Головні прем’єри тижня

Минулого тижня відбулось небагато прем’єр. Найбільш значущою був старт нового розважального шоу на Новому каналі — «Вік на вік» (rat 1,58%, shr 6,41%, 2-ге місце в слоті).

Канал «2+2» показав 8-серійний італійський драматичний серіал «НульНульНуль» (rat 0,51%, shr 2,85%, 8-ме місце в слоті).

Також Новий канал презентував дві телепрем’єри американських бойовиків: «Хороший, поганий, коп» (rat 1,64%, shr 7,78%, 2-ге місце в слоті) і «Швидка» (rat 1,38%, shr 5,73%, 4-те місце в слоті).

Марафон

Шоу «Вік на вік» на Новому та Dizel Show на ICTV2. Як дивилися телеканали 17—23 березня 2025 року - Фото 3

Минулого тижня показники каналів, які транслюють об’єднаний марафон «Єдині новини», дещо знизилися як за комерційною аудиторією віком 18—54 роки в містах із населенням понад 50 тис. жителів на 8% до 3,27%, так і за широкою аудиторією 18+ 50 тис.+ на 5% до 6,58%.

Провідні програми 12-го тижня телеперегляду

Уже місяць рейтинг провідних програм тижня очолює новий сезон «МастерШеф-15» на СТБ (rat 2,98%, shr 12,69%). Друге місце — за фільмом на Новому каналі «Смертельні перегони» (rat 2,85%, shr 10,59%). П’ятірку закривають серіали каналів SLM: «Будиночок на щастя 5» на Новому каналі (rat 2,71%, shr 12,15%), «Сліпа» на СТБ (rat 2,45%, shr 9,35%), і «Розтин покаже 4» на ICTV2 (rat 2,36%, shr 8,99%).

До десятки найпопулярнішого контенту тижня також увійшли проєкти «Один за всіх» і «Супермама» на СТБ, Dizel Show на ICTV2, серіал «Слід» на СТБ, а також фільм «Руйнівник» на Новому каналі.

Шоу «Вік на вік» на Новому та Dizel Show на ICTV2. Як дивилися телеканали 17—23 березня 2025 року - Фото 4

Ранжування представлене на основі рейтингів. Десятка виключає дублювання назв, а також продуктів, що тривали менш як 15 хвилин

Лідери за чоловічою аудиторією

Шоу «Вік на вік» на Новому та Dizel Show на ICTV2. Як дивилися телеканали 17—23 березня 2025 року - Фото 5

Dizel Show на ICTV2 очолює перелік найпопулярніших програм тижня за чоловічою аудиторією (rat 2,49%, shr 11,27%). Далі три сходинки — за кінопоказом на Новому каналі: «Руйнівник» (rat 2,44%, shr 11,01%), «Смертельні перегони» (rat 2,42%, shr 9,55%) і «Самаритянин» (rat 2,38%, shr 10,38%). Закриває п’ятірку новий сезон серіалу «Розтин покаже» на ICTV2 (rat 2,33%, shr 9,93%).

До десятки програм тижня також потрапив «МастерШеф-15» і «Сліпа» на СТБ, «Будиночок на щастя 5» на Новому й кінопоказ: «Міцний горішок 4» на «2+2» і «Облівіон» на ICTV2.

Лідери за жіночою аудиторією

Шоу «Вік на вік» на Новому та Dizel Show на ICTV2. Як дивилися телеканали 17—23 березня 2025 року - Фото 6

«МастерШеф-15» на СТБ — на першому місці за жіночою аудиторією (rat 3,66%, shr 14,36%). На другому місці — серіал «Будиночок на щастя 5» (rat 3,27%, shr 12,85%) і фільм «Смертельні перегони» (rat 3,27%, shr 11,5%) на Новому каналі. Закривають п’ятірку проєкти СТБ: «Один за всіх» (rat 3,11%, shr 10,33%) і «Супермама» (rat 2,98%, shr 11,08%).

До десятки також потрапили три серіали від СТБ: «Слід», «Сліпа» і «Лікарка Ковальчук», ще серіал «Розтин покаже 4» від ICTV2 і шоу «єПитання» від Нового каналу.

Лідери серед молоді

Шоу «Вік на вік» на Новому та Dizel Show на ICTV2. Як дивилися телеканали 17—23 березня 2025 року - Фото 7

Очолює рейтинг найпопулярнішого контенту тижня за молодою аудиторією серіал «Будиночок на щастя 5» на Новому каналі (rat 2,97%, shr 20,26%). Друге місце — за кулінарним проєктом «МастерШеф-15» на СТБ (rat 2,88%, shr 16,8%), третя сходинка — за серіалом «Сліпа» на СТБ (rat 2,49%, shr 11,89%). Четверта позиція — за фільмом на Новому канал «Смертельні перегони» (rat 2,44%, shr 12,32%). Закриває п’ятірку серіал «Черговий лікар» на СТБ (rat 2,19%, shr 11,95%).

До провідної десятки ввішли проєкти «Один за всіх» і «Супермама» від СТБ, «єПитання» і «VIP Тернопіль» від Нового, а також серіал «Слід» від СТБ.

LIKED THE ARTICLE?
СПОДОБАЛАСЯ СТАТТЯ?
Help us do more for you!
Допоможіть нам зробити для вас більше!
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Джерело матеріала
loader
loader